Творець Crysis розповів, чому гра була такою вимогливою до комп'ютера
Творець Crysis розповів, чому гра була такою вимогливою до комп'ютера

Творець Crysis розповів, чому гра була такою вимогливою до комп'ютера

Максимальні налаштування графіки в грі були зроблені для комп'ютерів майбутнього.

Мем "а чи може *щось* запустити Crysis" став уже золотою класикою інтернет-культури. Вимоги гри до потужності комп'ютера вражали гравців, але ось, через майже 20 років після релізу, творець Crysis вирішив розповісти, чому так вийшло.

Геймдиректор Crysis і засновник Crytek Джеват Єрлі дав інтерв'ю для паперового журналу PC Gamer, де поділився, що ультра-налаштування графіки в грі були призначені не для 2007 року:

"Я хотів переконатися, що Crysis не застаріє, що він розрахований на майбутнє, тобто якщо я гратиму в нього за три роки, він має виглядати краще, ніж сьогодні".

Йерлі додав, що запускати Crysis на максимальних налаштуваннях у 2007 році було самовпевненим рішенням: "Багато людей намагалися відразу ж виставити ультра-налаштування. А я кажу: 'О, ми не для цього створили режим ультра або дуже високі'".

Сам розробник добре ставиться до мему про "ненажерливість" Crysis, який досі використовують як міру потужності комп'ютера: "Минулого року Дженсен Хуанг з Nvidia анонсував нову відеокарту і сказав: 'Так, на ній можна запустити Crysis'".

Джерело матеріала
loader