Про це повідомляє DW, передає Укрінформ.
Зазначається, що судове рішення ухвалено за клопотанням компаній, яким належать кабелі: фінських Fingrid та Elisa, і естонської Elering. Fingrid та Elering спільно володіють електричним кабелем Estlink 2, а Elisa є єдиним власником двох телекомунікаційних кабелів, прокладених з Фінляндії до Естонії. Компанії вважають, що відповідальна за завдану шкоду судноплавна компанія Caravella з ОАЕ, якій належить танкер Eagle S.
Розслідування справи про пошкодження кабелів ще триває, загальну суму збитків не визначено остаточно.
Клопотання про арешт танкера Eagle S подала і компанія Cinia. Їй належить кабель C-Lion1, який з'єднує Німеччину та Фінляндіюпо дну Балтійського моря, і який був пошкоджений у середині листопада 2024 року.
Як повідомляв Укрінформ, розрив кабелю Estlink 2 та чотирьох телекомунікаційних кабелів, які пролягають між Фінляндією та Естонією, стався 25 грудня 2024 року в особливій економічній зоні Фінляндії.
Судно Eagle S, яке ходить під прапором Островів Кука, було затримано фінською владою наприкінці грудня та доставлене на якірну стоянку в порту Кілпілахті. На початку січня на судно було накладено арешт. Компанія-судновласник клопотала про скасування цього заходу, але безуспішно.
Фінська поліція підозрює, що Eagle S пошкодив кабелі своїм якорем. У Гельсінкі не виключають, що обрив кабелів міг стати результатом диверсії на користь РФ, а Eagle S може ставитися до так званого «тіньового флоту» Росії.
Фото: Antti Aimo-Koivisto/Lehtikuva/dpa//picture alliance