Зимовий тест електромобілів: 19 машин випробували холодами
Зимовий тест електромобілів: 19 машин випробували холодами

Зимовий тест електромобілів: 19 машин випробували холодами

Двічі на рік, влітку та взимку, NAF (Норвезька автомобільна асоціація) перевіряє нові електромобілі в реальних умовах, щоб перевірити асортимент електромобілів.Команда випробувачів зафіксувала справжній показник запасу для кожного автомобіля, зарядивши авто і розрядивши машини майже до нуля. Двадцять із 24 автомобілів мали заявлений запас ходу за WLTP щонайменше 483 км, але лише чотири електромобілізмогли проїхати більше 483 км під час тесту.Досягти показників WLTP – це велика вимога для електромобіля, оскільки офіційні цифри про запас ходу у Європі, як правило, більш оптимістичні, ніж дані американського EPA для того самого автомобіля. Додайте сувору погоду, більший опір коченню зимових шин і температури, які коливаються від -3 до +7 градусів за Цельсієм, і ви отримаєте справжній, чесний результат.Так, запас ходу Tesla Model 3 у 531 км виглядає досить непогано – поки ви не дізнаєтесь, що Tesla заявляє про 702 км. Peugeot E-3008 проїхав на 163 км менше заявленої цифри в 510 км. Для порівняння, Polestar 3, чий справжній запас ходу у 530 км точно збігався з показниками Tesla,  лише 29 км не дотягнув до заявлених параметрів за WLTP. Зважаючи на погоду, це неймовірне досягнення. Більше результатів – у підсумковій таблиці.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Volkswagen ID.7 виявився більш “далекобійним”, ніж очікувалось.

Джерело матеріала
loader