Клієнти ПриватБанку обурені бездіяльністю установи у випадках шахрайства, коли зловмисники незаконно відкривають кредити на їх дані.
Вони також критикують банк за те, що він продовжує нараховувати відсотки за такі кредити під час розслідування. Про це стало відомо з порталу "Мінфін".
Шахрайська схема з кредитами
Один із клієнтів поділився, що шахраї отримали доступ до телефону його дочки і взяли кредити на суму 78 тисяч гривень. Дочка заздалегідь зверталася на гарячу лінію банку з повідомленням про підозрілі дії, але оператор не зрозумів її звернення.
Згодом банк без перевірки видав кредити, навіть не зателефонувавши для підтвердження. Клієнт сказав, що постраждала — непрацююча жінка з дитиною — стала жертвою шахрайства, хоча банк мав всі підстави для блокування операцій.
Навіть після подання заяви в поліцію та відкриття судового провадження банк продовжує списувати відсотки та не інформує про хід розслідування.
Відповідь банку на критику
ПриватБанк не надав чіткого пояснення ситуації, проте в подібних випадках заявляє, що працює над покращенням систем захисту клієнтів. Установа зазначає, що повернення коштів і розшук шахраїв лежать у компетенції правоохоронних органів.
Крім того, Знай.ua повідомляв, застрахував здоров'я – платиш сам: коли можна залишитись без виплат після тяжкої операції
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк вимагає оновити дані: що потрібно зробити