Кожен десятий розробник ігор втратив роботу у 2024 році – опитування
Кожен десятий розробник ігор втратив роботу у 2024 році – опитування

Кожен десятий розробник ігор втратив роботу у 2024 році – опитування

Приблизно 10% розробників ігор втратили роботу у 2024 році. Про це свідчать результати щорічного опитування стану індустрії відеоігор, проведеного на конференції Game Developers Conference. В опитуванні взяли участь понад 3000 розробників, і воно охоплювало низку тем, включаючи звільнення в індустрії та те, над якими іграми працюють розробники.

Масові звільнення переслідували ігрову індустрію протягом останніх двох років, що зробило питання про їхній вплив на розробників одним з найважливіших в опитуванні. Окрім 10% розробників, які втратили роботу, загалом 41% респондентів заявили, що вони так чи інакше постраждали від звільнень, або їх звільнили безпосередньо, або вони бачили, як звільняють колег або колег з інших відділів. В опитуванні також зазначається, що кількість постраждалих людей потенційно набагато вища через студентів та випускників, які повідомили про труднощі з працевлаштуванням в індустрії взагалі.

На запитання про те, яку причину компанії назвали для звільнень, 22% відповіли про реструктуризацію, а 18% ─ зниження доходів. 19% взагалі не назвали жодної причини для звільнення. Однак у розробників є власні уявлення про те, чому звільнення продовжуються.

В аналізі відповідей на запитання про те, що, на думку розробників, є причиною звільнень, більшість були загальними твердженнями про надмірне розширення індустрії під час пандемії. Компанії набували працівників та студій у надії задовольнити рівень попиту на ігри, який знизився після послаблення обмежень, пов’язаних з коронавірусом. Однак деякі розробники вважають, що причина звільнень набагато простіша. Такі компанії, як Microsoft та Sony, все ще повідомляли про зростання доходів, попри численні раунди звільнень та закриття студій. Тому не дивно, що 13% респондентів пояснили звільнення корпоративною жадібністю.

Окрім звільнень, за останні кілька років також спостерігалися провали низки гучних, високобюджетних ігор з живим сервісом. Хоча в цій сфері були певні успіхи з новими іграми, такими як Marvel Rivals, загалом важко запустити гру з живим сервісом, яка може конкурувати з такими гігантами, як Fortnite, Roblox та Call of Duty. 2024 рік також був роком, коли Balatro, Animal Well та Astro Bot домінували в заголовках та списках нагород, що свідчить про більший апетит до таких менш масштабних ігор для одного гравця. Цікаво, і, можливо, тривожно, що, згідно з опитуванням, понад 30% AAA-розробників працюють над грою з живим сервісом.

Коли розробників запитали про їхню думку щодо ігор з живим сервісом, в опитуванні було сказано:

Спецпроєкти

«Однією з найбільших проблем, про які згадувалося, було перенасичення ринку, причому багато розробників зазначали, як важко пробитися та створити стабільну базу гравців».

Джерело: The Verge

Теги за темою
звільнення
Джерело матеріала
loader