Чотири роки тому кросовер Cadillac Lyriq став першим електромобілем американської марки. Торік Lyriq на ринку США розійшовся тиражем 28 тисяч штук. Тепер цей кросовер став ще й першим електричним Cadillac з драйверською приставкою V: представлений Cadillac Lyriq-V, який виявився найдинамічнішою моделлю за всю історію марки.Зовні від базової моделі він відрізняється лише легкими штрихами. Спереду з’явився бампер зі збільшеними губою та повітрозабірником. На порогах встановлені додаткові накладки, а в гамму кольорів кузова додано ексклюзивний сірий відтінок Magnus Metal Frost. На кормі змонтований невеликий спойлер, а задньому бампері з’явився дифузор. Кросоверу дісталися 22-дюймові колеса.Якщо звичайний повнопривідний Lyriq має два мотори сумарною віддачею 510 к.с. і 610 Нм, то у версії Lyriq-V їх потужність збільшена до 624 к.с., а момент складає 880 Нм. Такі ж показники у більшого кросовера Cadillac Vistiq, проте Lyriq-V на 157 кг легше, що дозволяє йому встановити рекорд часу розгону з місця до 100 км/год серед усіх Cadillac – 3,4 секунди! Правда, така динаміка доступна тільки в екстремальному режимі V-Mode. Тягова батарея ємністю 102 кВт*год залишилася стандартною, вона забезпечує 459 км дальності ходу по циклу EPA.Lyriq-V також має більш гострі та точні налаштування рульового керування, й занижену підвіску з адаптивними амортизаторами. У їздової електроніки є навіть окремий трековий пресет Competitive Mode. А впевненість при гальмуванні забезпечують механізми Brembo з великими передніми дисками діаметром 390 мм.Кросовер Cadillac Lyriq-V вже доступний для замовлення у США за ціною від 80 тисяч доларів. Для порівняння: звичайний двомоторний Lyriq коштує від 64 тисяч доларів, а базовий задньопривідний варіант – від 60 тисяч.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, власники Cadillac Lyriq можуть дистанційно додати електромобілю потужності.