/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F282e837c5ddb3c5be42f04b9d4f1cd1c.png)
Ішов третій рік повномасштабної війни. Філармонія замовила реклами у соцмережах майже на мільйон гривень
Таким чином заклад оповіщатиме про свої концерти
В той час, як влада окупованого Вугледару уклала контракт на виготовлення сувенірів на "кругленьку суму", Національна філармонія України планує замовити послуги з розміщення та просування реклами у соцмережах на 930 600 гривень.
Відповідну інформацію було опубліковано в електронній системі державних закупівель Prozorro. Тендер триватиме до 28 січня.
Філармонія, що розташована у Києві за адресою Володимирський узвіз, 2, готова платити майже мільйон за послуги розміщення інформаційних матеріалів (публікацій) про концертні заходи у соціальних мережах Facebook, Instagram та інших ресурсах мережі інтернет. Також в ціну входить їх платне просування за допомогою стандартних інструментів.
А ось тернопільське комунальне підприємство "Тернопільводоканал" вирішило придбати елітні смартфони за бюджетні кошти. На третій рік повномасштабної війни КП оголосило тендер на закупівлю чотирьох телефонів — трьох Samsung Galaxy A05 4/64 Black та одного смартфона Apple iPhone 13 128Gb виключно червоного кольору.

