Українці, які наразі купувати бажані товари напряму в Китаї, Британії та США, стали проблемою для бізнесу, який побудований на перепродажу китайських товарів і хоче мати монополію на цей перепродаж. Інтереси реальних відчизняних виробників такі українці не зачіпають ні яким чином. Про це у своїй статті пише журналіст та блогер Євген Плінський - "Податки на посилки. Хто почав боротьбу за гроші українців і чи з правильного боку підійшли до проблеми?"
"Коли влада нам говорить: "Податком на посилки ми маємо захистити український бізнес», то треба перепитати, а що мається на увазі під терміном «український бізнес?", - наполягає автор.
Мова йде про ритейл "купи-продай китайський товар" чи реального виробника в Україні, який створює робочі місця, виробляє продукт із доданою вартістю, експортує його та має реальні виробничі потужності, а не ангари для зберігання китайських товарів?
Зокрема "Розетка", "Аврора", "Епіцентр" - це майданчики перепродажу здебільшого китайських товарів аж ніяк не можна поставити в один ряд із бізнесом, який щось дійсно виробляє та реально потребує захисту з боку держави.
Неможливо порівнювати, наприклад, мережі "Аврора" та "Ярослав", де на відміну від першої продають не збірні китайські вантажі, а виключно вироблені на власних потужностях товари легкої промисловості та макарони власної макаронної фабрики.
Звісно, обидві компанії створюють робочі місця, платять податки і таке інше. Але "Ярослав" розвиває економіку та виробництва України, інвестуючи кошти в обладнання та потужності виробництва, а "Аврора" розвиває економіку Китаю.
Саме "орієнтований на китайську економіку" бізнес захищають різні бізнес-асоціації і лобісти, що намагаються запровадити податки на посилки. Вони хочуть, щоб китайські товари купували тут дорожче.
З іншими матеріалами автора статті можна ознайомитися за посиланням.