Японська компанія Mazda адаптувала свій логотип під сучасні реалії, зробивши його плоскішим. Звична чайка прикрашала автомобілі компанії майже 28 років. Вона була представлена ще 1997 року.
Офіційно новий логотип Mazda не представлено. Його дебют має відбутися на заході, який присвячений 105-річчю компанії. Воно пройде 30 січня. Судячи з знімків, які були опубліковані на сайті Патентного відомства Японії, емблема втратить свою тривимірність із металевою текстурою та гострими краями. Вона стане більш плоскою і обтічною, але залишиться впізнаваною.
На такий крок японська компанія пішла для того, щоб логотип краще виглядати на екранах смартфонів та ноутбуків. Зазначається, що колірна схема “чорне на білому” створює чисту, висококонтрастну естетику. Існує думка, що оновлений логотип Mazda може співіснувати із актуальним, залежно від його застосування. Наприклад, звичну емблему ми можемо бачити безпосередньо на автомобілі марки, а оновлений використовуватиметься на просторах інтернету.
Нагадаємо, що японська компанія Mazda була заснована 30 січня 1920 року. Свій перший автомобіль вона випустила 1931 року. Це був триколісний вантаж. А перше легкове авто – Mazda R360 Coupe, з’явилося в 1960 році. Перший логотип був фрезою. Згодом його замінювали різними ітераціями назви марки.