Американський підприємець та розробник Ілон Маск шкодить своєму бізнесу в Німеччині: фірми дедалі частіше відмовляються від культових електромобілів.
“Я купив цю машину до того, як Маск збожеволів” – такий напис наклеїв на свою Tesla Model Y графічний дизайнер Патрік Шнайдер. Він зробив стікер для себе, коли мільярдер підтримав Дональда Трампа, і перехожі почали кидати на його електромобіль несхвальні погляди.
З того часу, як Ілон Маск займається передвиборчою агітацією ще й у ФРН, прицільно підтримуючи правопопулістську “Альтернативу для Німеччини”, Шнайдер почав продавати наклейки за 7,50 євро в інтернеті і щодня отримує в середньому 100-120 замовлень, переважно із Німеччини.
Маск-політик дедалі більше шкодить Маску-підприємцю, принаймні у ФРН, констатує економічний оглядач DW Андрій Гурков. Наполеглива реклама, яку Маск робить партії АдН, що має зв’язки з неонацистськими колами, стає антирекламою для продукції найбільшого у світі (поки що) виробника електрокарів.
Список німецьких корпоративних клієнтів, котрі відмовляються від подальшої співпраці з Tesla, швидко розширюється. Передбачається, що фінансові збитки для американського бізнесмена виявляться болючими, якщо відмова від його бренду набуде у ділових колах ФРН масового характеру. Так, 65% учасників нового опитування вже заявили, що через політичні висловлювання Маска, швидше, не куплять автомобіль Tesla.
Відбувається це тоді, коли у Tesla минулого року і так сильно впали продажі в Німеччині — на 41% до 37 574 одиниць.