Державний банк "ПриватБанк" допоміг клієнту повернути значну суму коштів, яку шахраї незаконно списали з його рахунку.
Ця історія була опублікована на порталі "Мінфін" у розділі відгуків. Інцидент стався в жовтні 2024 року, коли невідомі скористалися вразливістю системи та розрахувалися коштами клієнта за послуги в США та Канаді.
За словами потерпілого, який є VIP-клієнтом банку, з його рахунку без відома було знято 40 тисяч гривень. Виявивши це, чоловік одразу звернувся до служби безпеки "ПриватБанку".
"Мені повідомили, що час обробки займе до 120 днів і що банк зробить все можливе, щоб гроші повернути. Чесно кажучи, вірилося в це важко", — зазначив клієнт "ПриватБанку".
Чоловік також підкреслив, що ситуація могла обернутися значно більшими фінансовими втратами через нарахування банком 3% щомісячної комісії за використання кредитного ліміту.
"Але я був приємно здивований, коли 23 січня 2025 року моя банкірка повідомила, що банку вдалося не лише повернути всі мої кошти, але й скасувати нарахування 3% комісії", — розповів клієнт.
Водночас нещодавно інші клієнти "ПриватБанку" почали висловлювати невдоволення через блокування рахунків і припинення співпраці в межах фінансового моніторингу. Банк вважає ризикованими ті надходження, які суттєво перевищують звичний рівень операцій клієнта.
Последние новости Украины:
ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари у новий спосіб.
Правила отримання карток: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.
Приватбанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся при відключенні електрики.