Берлінська агенція Lure перепросила за рекламну кампанію Meduza, в якій були використані світлини українців
Берлінська агенція Lure перепросила за рекламну кампанію Meduza, в якій були використані світлини українців

Берлінська агенція Lure перепросила за рекламну кампанію Meduza, в якій були використані світлини українців

В агенції зазначили, що їхнім наміром «ніколи не було експлуатувати страждання, а підтримати Україну та незалежну журналістику, яка протистоїть російській пропаганді».

Берлінська агенція Lure перепросила за рекламу російського видання Meduza, в якій були використані кадри війни Росіїпроти країни та світлини українців, та підтвердили, що кампанія припиняється. Відповідну заяву опублікували на інстаграм-сторінці агенції. 

«Ми щиро просимо вибачення перед народом України за будь-який біль, який спричинила наша кампанія. Нашим наміром ніколи не було експлуатувати страждання, а підтримати Україну та незалежну журналістику, яка протистоїть російській пропаганді.

Ми глибоко шкодуємо, що наш підхід викликав занепокоєння, особливо щодо включення Ярослава Базилевича. Ми вислухали висловлені занепокоєння та разом із Meduza припинили кампанію», — зазначили в Lure.

Там також наголосили, що агенція «продовжує підтримувати тих, хто бореться за правду та справедливість проти жорстокої війни та пропагандистської машини Росії».

Посол України у Німеччині Олексій Макеєв на фейсбук-сторінці також повідомив, що Lure відреагувало на його листа, видалило всі повʼязані з кампанією матеріали з мережі та проінструктувало партнерів невідкладно припинити їхню демонстрацію на будь-яких платформах.

2 лютого про рішення зупинити кампанію оголосила і сама Meduza. В офіційній заяві редакція вибачилася перед тими, кого могла зачепити ця ситуація, та визнала, що у відео були використані зображення українців без їхнього дозволу.

Критика кампанії виникла через те, що у відео були кадри українців без їхнього дозволу.

У МЗС України відреагували на інформацію і заявили, що агентство Lure має отримати «приз» за маркетинговий цинізм і лицемірство.

«Вони використали зображення українців, які втратили сім'ї та домівки, у проморекламі для російського видання Meduza. Використовувати нашу трагедію, щоб викликати симпатію до росіян, — це цілковита ганьба», — йдеться в повідомленні МЗС на платформі X.

Спікер МЗС Георгій Тихий закликав видалити весь рекламний контент, який експлуатує українські страждання внаслідок російського терору. Він також висловив упевненість, що українці, горе яких було використано, заслуговують на вибачення.

Фото: скриншот відео/Meduza in English/YouTube

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Росія війна Німеччина пропаганда
Джерело матеріала
loader
loader