Стало відомо, що після хвилі скорочень, переведень та звільнень співробітників BioWare, в студії залишилося менше ніж 100 працівників. Це сталося після виходу Dragon Age: The Veilguard та реструктуризації студії, спрямованої на розробку наступної частини Mass Effect.
За даними Bloomberg, ще два роки тому, під час активної фази розробки Dragon Age: The Veilguard, у студії працювало понад 200 осіб. Але Минулого тижня EA провела реорганізацію BioWare, зосередивши студію виключно на розробці Mass Effect 5. Це означало, що частину співробітників, які працювали над The Veilguard, перевели до інших підрозділів EA. Так, креативного директора Veilguard Джона Еплера перенаправили працювати над грою Skate від студії Full Circle, а старша сценаристка Dragon Age Шеріл Чіє перейшла до Motive, де працює над грою про Залізну людину.
Таке рішення було ухвалене після того, як EA оголосила, що Dragon Age: The Veilguard не виправдала комерційних очікувань. За фінансовий квартал після релізу гра залучила 1,5 млн гравців, що майже на 50% менше від прогнозів компанії. За інформацією Bloomberg, спочатку ці кадрові переведення мали тимчасовий характер, але тепер вони стали постійними. Тобто співробітники, яких направили працювати в інші підрозділи EA, більше не є частиною BioWare.
Крім того, деякі співробітники студії повідомили, що їх просто звільнили, і тепер вони шукають нову роботу. Після офіційного оголошення кілька розробників BioWare опублікували в соцмережах повідомлення про звільнення. Зокрема, редакторка Карін Вест-Вікс, наративний дизайнер і головний сценарист Dragon Age: The Veilguard Трік Вікс, редактор Раян Корм’є, продюсерка Джен Шевері та старша дизайнерка систем Мішель Фламм підтвердили, що розпрощалися зі студією.
На запит щодо кількості звільнених працівників та залишку співробітників BioWare компанія дала розпливчасту відповідь:
«Пріоритетом студії був Dragon Age. У той самий час деякі люди продовжували працювати над баченням наступного Mass Effect. Тепер, коли The Veilguard випущена, вся увага студії зосереджена на Mass Effect.
Ми не розголошуємо кількість співробітників, але можемо сказати, що студія має необхідну кількість людей на потрібних позиціях для поточного етапу розробки Mass Effect.»
За даними Bloomberg, скорочення торкнулося приблизно двох десятків працівників BioWare. Водночас повідомляється, співробітники BioWare вважають дивом той факт, що Dragon Age: The Veilguard взагалі вдалося випустити як завершену гру. Це стало можливим після того, як EA спочатку нав’язала грі live-service-модель, а потім передумала. На різних етапах розробки Dragon Age: The Veilguard студія зіткнулася з попередніми звільненнями кількох ключових керівників.
На тлі цих подій фанати Dragon Age почали побоюватися за майбутнє серії. Однак один із колишніх сценаристів BioWare заявив:
«Dragon Age не мертва, бо тепер вона належить вам.»
Що ж до Mass Effect, EA повідомила, що розробкою наступної гри серії займається «основна команда» BioWare, до якої входять ветерани оригінальної трилогії: Майк Гембл, Престон Ватаманюк, Дерек Ваттс, Перріш Лей та інші.
Джерело: IGN