Комерційні автомобілі концерну Stellantis отримали “гібридний” повний привід
Комерційні автомобілі концерну Stellantis отримали “гібридний” повний привід

Комерційні автомобілі концерну Stellantis отримали “гібридний” повний привід

Французька фірма Dangel, в штаті якої всього 120 співробітників, вже 45 років займається переробкою автомобілів Peugeot, оснащуючи їх повним приводом. Поступово для такої трансформації стали використовуватись і споріднені моделі під марками Citroen, Fiat та Opel. Досі компанія залишалася вірною трансмісії з вискомуфтою на задній осі, хоча весь автопром давно перейшов на електромагнітні багатодискові муфти.Тепер фірма Dangel почала використовувати повний привід нового покоління – взагалі без муфти і карданного валу. І першими нову систему приміряли компактні близнюки Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Opel Combo та Fiat Doblo.Насправді прем’єра відбулася ще у жовтні минулого року на автосалоні у Парижі, а перші товарні машини вийшли з воріт фабрики Dangel у листопаді, але ці події пройшли непоміченими. Увагу до новинок зараз привернула компанія Opel, яка першою оголосила про старт продажів “каблучків” з трансмісією нового покоління. Хоча її розробкою інженери фірми Dangel спочатку займалися спільно з концерном Stellantis: на це пішло чотири роки, і було збудовано 25 ходових прототипів.За привід задніх коліс відповідає окремий 48-вольтовий електродвигун потужністю 14 к.с. Він встановлений на окремому підрамнику та поєднаний зі стандартною напівзалежною підвіскою задньої осі.За його харчування відповідають два блоки літій-залізо-фосфатних акумуляторів загальною ємністю 4,8 кВт*год, які встановлені під підлогою вантажного відсіку. Через особливості встановлення цих батарей новий повний привід поки що доступний тільки для фургонів, але не для пасажирських версій. Крім того, переробці піддаються тільки машини з турбодизелем 1.5 BlueHDI (130 к.с.) та восьмиступінчастим “автоматом”.Повний привод має два режими, за перемикання яких відповідає шайба-селектор на передній панелі. У базовому режимі Auto задній електромотор підключається лише при пробуксуванні передніх коліс. Пресет Low має на увазі його примусове включення, але працює він лише на низькій швидкості із зафіксованою першою передачею у “автомата”.Пізніше буде запропоновано блокування заднього диференціала та з’явиться третій режим R.Lock. Акумулятор заряджається тільки від штатного генератора або від рекуперації. До переліку обов’язкових доопрацювань також входить збільшений на 90 мм кліренс, додатковий захист знизу та блок блоку ESP.Повнопривідні фургони Opel Combo вже доступні для замовлення деяких європейських дилерів марки, незабаром так можна буде купити Peugeot Partner, Citroen Berlingo і Fiat Doblo. Зрозуміло, перевести на повний привід можна і модель Toyota ProAce City, але при замовленні у самої фірми Dangel. Переробка коштуватиме 9250 євро. Пізніше Dangel обіцяє адаптувати такий повний привід для електричних фургонів.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Peugeot показав новий електричний кросовер Peugeot e-5008.

Джерело матеріала
loader
loader