Знайдено ефективне рішення щодо вторинного використання акумуляторів електровантажівок
Знайдено ефективне рішення щодо вторинного використання акумуляторів електровантажівок

Знайдено ефективне рішення щодо вторинного використання акумуляторів електровантажівок

Mitsubishi FUSO Truck and Bus (MFTBC) – дочірня компанія Daimler Truck – з лютого 2025 року запускає ініціативу Battery 2nd Life з вторинного використання акумуляторних батарей, які застосовуються на електровантажівкахeCanter.

Проект реалізується разом із японським стартапом Connex Systems, розробником систем зберігання енергії Ene POND EV Charger. Такі системи будуть інтегровані до зарядних станцій для електромобілів. Це допоможе розвантажити мережу, а також проводити зарядку у разі аварійного відключення електроенергії.

Знайдено ефективне рішення щодо вторинного використання акумуляторів електровантажівок - Фото 1

Першу тестову зарядну станцію із системою зберігання енергії Ene POND EV Charger буде встановлено в Муко-Сіті, Кіото в лютому цього року. Вона обслуговуватиме службові електромобілі. А пізніше тут відкриється ще одна станція – на території заводу MFTBC, де зможуть заряджатися ще й електровантажівки. Проект Battery 2nd Life є складовою частиною пакету рішень eMobility Solutions від MFTBC, який надає клієнтам всебічну підтримку з впровадження та експлуатації електромобілів.

Знайдено ефективне рішення щодо вторинного використання акумуляторів електровантажівок - Фото 2

Джерело матеріала
loader