![Глава Ford назвав “нерозв’язні” проблеми електромобілів](https://thumbor.my.ua/gx7TSHY2MS7Y04-g4Q8hmpzAXdk=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F35e67c83bd22454f393e3acd918d64d5.jpg)
Глава Ford назвав “нерозв’язні” проблеми електромобілів
Глава Ford розповів про “нерозв’язні” проблеми електромобілів. Виступаючи перед журналістами під час великої прес-конференції, присвяченої фінансовим підсумкам 2024 року, Джим Фарлі зробив кілька цікавих заяв. Бос “блакитного овалу” нагадав про “нерозв’язні” проблеми великих електромобілів: вони надто важкі, а їх акумулятори невиправдано дорогі. Також повнорозмірні електромобілі не підходять для буксирування причепів.“Для великих електромобілів економіка нерозв’язна. У потенційних покупців повнорозмірних позашляховиків та пікапів серйозні вимоги до автомобіля: вони буксують, їздять бездоріжжям, здійснюють далекі поїздки. Ці автомобілі важкі, відрізняються поганою аеродинамікою, а це означає великі та дорогі батареї. Роздрібні клієнти показали, що вони не платитимуть за це додатково”, – зазначив Фарлі.Хоча повнорозмірний пікап Ford F-150 Lighning рекламується, як тягач, здатний буксирувати до 4,5 тони, очевидно: електропікап під навантаженням сильно програє по запасу ходу. З цієї причини “блакитний овал” відмовився від великого трирядного електричного позашляховика. Компанія Ford вважає компромісом гібриди, зокрема послідовного типу.“Ford розроблятиме гнучкі платформи з несучим кузовом або кузовом на рамі, які будуть спроектовані для різних типів силових агрегатів”, – заявив Джим Фарлі.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Ford розповіли, скільки коштуватиме новий електричний пікап.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)