![Stellar Blade заробила $43 млн менш ніж за рік — продажі на ПК мають перевершити PlayStation 5](https://thumbor.my.ua/b45z7ecxrS6aJYsNChSb5WV-NT8=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F11449b4d7e2e3511c2c5dd8d1d47f4a4.jpg)
Stellar Blade заробила $43 млн менш ніж за рік — продажі на ПК мають перевершити PlayStation 5
Розробники Shift Up на тлі рекордних продажів Stellar Blade очікують величезний успіх ПК-версії. Студія прогнозує, що реліз перевищить мільйон копій на PlayStation 5, які продали за перші два місяці після випуску.
«На ринку ігор AAA ПК-пристрої займають більшу частку ринку, ніж консолі, тому ми очікуємо, що продуктивність версії для ПК перевищить продуктивність версії для консолей. Ми особливо спостерігаємо за такими тенденціями, як значне розширення ринку однокористувацьких ігор в азійській ігровій індустрії».
Shift Up поділилися рекордним фінансовим роком — студія заробила $151,4 млн, що 30,4% більше, ніж у 2023 році. З цієї суми лише Stellar Blade принесла $43 млн. Студія прогнозує майбутній успіх «особливо на азійському ігровому ринку».
До релізу студія обіцяє оптимізувати гру для платформиSteam Deck. Гравців очікує додатковий контент та «індивідуальні маркетингові стратегії», але що вони містять невідомо. Дата виходу на ПК залишається туманною, крім того, що це точно станеться цього року.
Розробники звернули увагу на збільшення частки ринку Steam у секторі ігор AAA. Глобальний успіх Black Myth: Wukong змусив їх очікувати, що продуктивність на ПК перевищить продуктивність на консолях. Stellar Blade створена на Unreal Engine 4, тому можливо не матиме високих вимог, як на UE5. Гра все одно може вийти неоптимальною, оскільки ігри UE4, хоча і менше, але інколи мають проблеми з компіляцією шейдерів.
Студія ставить і на те, що минулого року ПК-геймери принесли індустрії $30 млрд, що майже у два рази більше, ніж користувачі на консолях ($18 млрд). Аналітики підкреслюють, що ПК має більший доступ до ігор у ранньому доступі та їхній вибір як такий, порівняно з разом узятими консолями. Ринок ігор на ПК невпинно зростає з 2011 року, поки з початку 2020-х консолі стагнують.
Для Shift Up цей науково-фантастичний екшн став першим кроком до розробки ігор AAA, оскільки раніше студія працювала лише над мобільними іграми. Успіх змусив розробників замислитися надвідкриттям офіс у Лос-Анджелесі. Компанія проводила IPO на $320 млн, що не виключає можливості розширення. Також з листопада Sony та Shift Up судяться з кінокомпанією Stellarblade. Остання стверджувала, що розробники порушили права на торгівельну марку.
Джерело: IGN
![loader](/files/images/preloader.gif)