Після слів Трампа про приєднання Канади до США Канадою прокотилася хвиля патріотизму. Насамперед, за словами власників компанії-виробника прапорів Flags Unlimited, подвоїлися продажі канадського прапора порівняно з минулим роком. Напружені відносини із сусідніми Сполученими Штатами підживлюють патріотизм.
Про це повідомляє Reuters.
Сьогодні, 15 лютого, Канада відзначає День прапора і святкує 60-ту річницю червоно-білого стяга з кленовим листом в Оттаві.
Метт Скіпп, співвласник компанії Flags Unlimited у Баррі, пояснює сплеск попиту погрозами президента США Дональда Трампа щодо суверенітету Канади. Компанія Flags Unlimited, що виробляє понад 500 000 прапорів на рік, розглядає можливість додаткових робочих змін і пошуку додаткових матеріалів, щоб задовольнити різке зростання попиту, сказав Скіпп. Компанія виробляє і збирає прапори в Онтаріо, хоча деякі матеріали вона імпортує з-за кордону.
«Це пряма відповідь на політичний клімат: канадці згуртувалися навколо свого прапора як символу єдності», - каже Скіпп.
Канадські політики закликали громадян вивісити національний прапор цими вихідними, щоб продемонструвати цю єдність і свою національну гордість.
Канадці скасували поїздки на південь від кордону, бойкотували американський алкоголь та інші товари і навіть освистували глядачів на спортивних заходах після того, як 3 лютого Трамп оголосив про запровадження 25-відсоткових тарифів на більшість канадських товарів, хоча відтоді він відклав запровадження тарифів.
Нагадаємо, президент Трамп протягом останніх тижнів неодноразово заявляв, що Канада має стати частиною США. Згідно з новими опитуваннями YouGov, проведеними як у США, так і в Канаді, 77% канадців повністю або певною мірою проти того, щоб Канада стала частиною США, тоді як 15% заявили, що підтримують цю ідею. Близько восьми відсотків вагалися з відповіддю.
Згідно з опитуванням, щонайменше сім із 10 громадян Канади, які проголосували за основні партії на федеральних виборах 2021 року, повністю або певною мірою не підтримують об'єднання з Америкою.