Компанія Scout поповнить модельний ряд гібридом
Компанія Scout поповнить модельний ряд гібридом

Компанія Scout поповнить модельний ряд гібридом

Відроджений американський бренд Scout розширить асортимент автомобілів. Крім вже анонсованих пікапа та позашляховика на електротязі, у компанії готують версію з гібридним силовим агрегатом. Про це в інтерв’ю Motor Trend розповів керівник Scout Motors Скот Кеог (Scott Keogh).

З урахуванням того, що нова адміністрація Трампа має намір скасувати пільги на електромобілі та сприяти відродженню ДВС, у компанії Scout швидко відреагували на ініціативи уряду та анонсували появу версії Scout EREV (Extended Range Electric Vehicle – електромобілі зі збільшеним запасом ходу).

Компанія Scout поповнить модельний ряд гібридом - Фото 1

Скот Кеог поділився важливими деталями про майбутню новинку, яка, як очікується, буде популярнішою за повністю електричні версії. У новій моделі електричний мотор буде доповнений бензиновою четвіркою, яка забезпечить сумарний пробіг до 500 миль (805 км). При цьому виключно на електротязі Scout EREV зможе долати близько 150 миль (241 км).

Нагадаємо, що раніше Кеог керував американським підрозділом VW Group of America, але в серпні 2022 пішов на посаду керівника Scout Motors, яка входить до складу VW Group. Відроджена марка Scout раніше презентувала електричні версії Terra та Traveler, але до цього часу не повідомляла, що в лінійці будуть і альтернативні силові агрегати.

Компанія Scout поповнить модельний ряд гібридом - Фото 2

У своєму інтерв’ю виданню Motor Trend керівник Scout Motors розповів, що електромобілі оснащуватимуться батареєю місткістю близько 120-130 кВт-год, а на версії EREV вона матиме приблизно 60-70 кВт-год. Батареї для різних версій відрізнятимуться за своїм хімічним складом. В електричному варіанті запас ходу становитиме близько 563 км. Окрім того, очікується, що на розгін до першої «сотні» електричні моделі витрачатимуть приблизно 3,5 секунди, а у гібрида аналогічний спринт займе на секунду більше.

Кеог додав, що Scout запропонує гібридні версії як для пікапа Terra, так і позашляховика Traveler. Причому, незалежно від типу силового агрегату, універсальність та практичність не постраждають. Обидва варіанти – EV та EREV – гарантовано матимуть вантажність 2000 фунтів (907 кг), а також зможуть буксирувати причіп однакової маси.

Кеог також поділився рядом цікавих «ідей» щодо можливості подальшої модернізації версії EREV. Наприклад, власники зможуть встановити бензобак різної місткості залежно від своїх потреб, а також модернізувати ДВЗ, щоб збільшити потужність або запас ходу. А з урахуванням того, що хімічні властивості акумулятора можуть бути покращені з часом, автомобіль залишиться сучасним та актуальним.

Як повідомляв раніше «Автоцентр»,

 

Джерело матеріала
loader
loader