/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fddc21776273f94e8f484504dfe429984.jpg)
Батареї електрокарів можуть зберігати понад 90% "здоров'я" після 120 000 км: деталі
Нове дослідження показало, що акумулятори електромобілів не деградують так швидко, як спочатку думали споживачі.
Акумулятори електромобілів служать набагато довше, ніж вважалося раніше, а також мають досить хороший стан навіть після інтенсивної експлуатації. Про це пише Interesting Engineering з посиланням на звіт Pickles, провідного австралійського торгового майданчика з продажу вживаних автомобілів.
Команда Pickles вивчила стан батарей понад 250 старих електромобілів. Дослідження показало, що акумулятори автомобілів у середньому зберігають 90% своєї працездатності (State of Health) після 120 000 кілометрів пробігу. Це відстань у 10 разів більша, ніж середній автомобіль проїжджає за рік.
Оскільки не всі машини перебувають у дорозі так багато, дослідники також розглянули "здоров'я" акумуляторів електромобілів, пробіг яких становить від 40 000 до 80 000 кілометрів. У цих автомобілях батареї зберігали в середньому 94,6% працездатності. Що стосується транспортних засобів, які проїхали лише 20 000 кілометрів, їхній середній показник становив 98,2%.
"Акумулятори не деградують так швидко, як спочатку думали споживачі", — зазначив генеральний директор Pickles Automotive Solutions Брендон Грін.
Важливо Гори можуть стати джерелом "нескінченних" запасів енергії: що виявили вченіУ Pickles також порівняли батареї кількох відомих виробників. Так, електромобілі Hyundai продемонстрували 99,3 % працездатності батарей при середньому віці 39 місяців і пробігу близько 29 237 кілометрів. У BYD цей показник склав 98,62% при середньому віці 17 місяців і пробігу трохи більше 15 619 кілометрів. При цьому батареї Tesla зберегли лише 93,3% працездатності за середнього віку 27 місяців і пробігу 42 263 кілометрів.
Нагадаємо, вчені з Інституту енергетики Прекорта при Стенфордському університеті та Національної лабораторії SLAC виявили, що акумулятор середньостатистичного електромобіля може прослужити на 40% довше, ніж передбачають стандартні лабораторні випробування.
Також повідомлялося, що сінгапурський стартап Flint представив акумуляторні батареї на основі целюлози, які, за словами розробників, не перегріваються і повністю розкладаються.
