З мотором від Volkswagen: електромобілі Scout розкрили подробиці про силові установки
З мотором від Volkswagen: електромобілі Scout розкрили подробиці про силові установки

З мотором від Volkswagen: електромобілі Scout розкрили подробиці про силові установки

Концерн Volkswagen показав досвідчені зразки електромобілів відродженого бренду Scout ще минулої осені – позашляховик Scout Traveler і пікап Scout Terra. Машини все ще перебувають у статусі концепт-карів і про них розкрито лише загальну інформацію. Наразі глава фірми Скотт Кео поділився попередніми характеристиками силових установок.Вже відомо, що в основу електромобілів Scout ляже власна рамна платформа, яка не має уніфікації з візком фірми Rivian. Однак у розробці програмного забезпечення для силової електроніки та медіасистеми Rivian все ж таки візьме участь. Заявлено, що 800-вольтова тягова батарея, розташована між лонжеронами рами, матиме ємність приблизно 120-130 кВт*год.Скотт Кео також повідомив, що тип літій-іонного акумулятора ще не обраний, але в будь-якому разі паспортний запас ходу становитиме близько 563 км, а максимальна потужність заряджання – 350 кВт. Електричні “Скаути” зможуть розігнатися до 97 км/год за 3,5 с.Однак набагато цікавішим виглядає послідовна гібридна система. Раніше офіційно повідомлялося, що з понад 50 тисяч замовлень переважна більшість припадає саме на модифікацію з ДВЗ. Судячи з опитування на сайті клубу любителів марки, 80% тих, хто проголосував, віддали перевагу гібридному Scout. До речі, дві третини замовлення оформлені на позашляховик Scout Traveler і тільки третина — на пікап Scout Terra.Глава відділу розробок компанії Раян Декер пообіцяв, що ДВЗ у Scout буде максимально тихим. Бензиновий мотор розташують у задній частині рамного шасі, подалі від водія та пасажирів, тобто гібридні скаути будуть задньомоторними. Скотт Кео, у свою чергу, розповів, що двигун буде чотирициліндровим, але інших деталей поки що не розкрив. Швидше за все, машинам дістанеться турбомотор 1,5 TSI, вже відомий за моделями Volkswagen. Місткість батареї буде зменшена до 60-70 кВт*год, а запас ходу становитиме приблизно 805 км.В іншому між електричними та гібридними версіями буде мінімум відмінностей. Скотт Кео повідомив, що машини матимуть ідентичні налаштування підвіски, однаковий дорожній просвіт, корисне навантаження та буксирувальні здібності. Моделі з ДВЗ навіть збережуть передній багажник, що ще раз підтверджує заднє розташування двигуна. У компанії Scout пообіцяли, що початкова ціна не перевищить 60 тисяч доларів, але за два роки до старту виробництва ще багато може змінитися.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen готує третій електричний позашляховик під брендом Scout.

Джерело матеріала
loader
loader