/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F83f9c9c2282a119e2dff0856d7effc53.jpg)
Удвічі дешевший за Tesla Cybertruck: дебютував корейський електропікап за $33 500
Електромобіль KGM Musso EV вирізняється брутальним дизайном та непогано оснащений. Недорогий пікап випускають у версіях на 207 і 413 сил із запасом ходу до 401 км.
Південнокорейський автовиробник KG Mobility (KGM), раніше відомий як SsangYong, представив свій перший електропікап Musso EV. На батьківщині модель уже надійшла в продаж за ціною від 48 мільйонів вон ($33 500), тобто вона у 2,5 раза дешевша за Tesla Cybertruck. Її подробиці розкрили на офіційному сайті KGM.
Електричний пікап не має нічого спільного із дизельним тезкою KGM/SsangYong Musso, який продається в Україні. Натомість він збудований на платформі кросовера KGM Torres (він також представлений на нашому ринку, але в бензиновому виконанні).
Спорідненість із Torres проглядається в дизайні авто, причому найбільше дві моделі схожі в анфас. Пікап KGM Musso EV має дворівневу оптику та масивний передній бампер. У нього виражені колісні арки та пластиковий захисний обвіс.
Деталі салону KGM Musso EV також запозичили в Torres. Він став донором передньої панелі з двома 12,3-дюймовими екранами та двоярусної центральної консолі. А от оригінальне шестикутне кермо знайоме за новим KGM Actyon.
Початкова комплектація KGM Musso EV включає діодні фари, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, камеру, підігрів передніх сидінь та керма, системи автоматичного гальмування та утримання в смузі руху. Топовий варіант додає шкіряний салон та підігрів задніх крісел.
Важливо Їх випустили лише 1500: у Києві з'явився заряджений 700-сильний пікап за $100 000 (фото)Базовий передньопривідний електромобіль KGM Musso EV оснащений 207-сильним мотором від Torres EVX, а от для топової версії окремо розробили 413-сильну повнопривідну установку. Вантажопідйомність авто становить 500 кг.
Усі пікапи KGM Musso EV отримали батарею ємністю 80,6 кВт∙год. Запас ходу поки заявлено лише для передньопривідної версії – 401 км.
До речі, нещодавно у продаж надійшов ще один корейський пікап — новий Kia Tasman. Він поки доступний у бензиновій та дизельній версіях, але скоро очікується і електрокар.
Також Фокус розповідав продешевий електромобіль BYD за 20 000 доларів із запасом ходу понад 500 км.
