Реєстрація на НМТ: що треба знати учасникам
Реєстрація на НМТ: що треба знати учасникам

Реєстрація на НМТ: що треба знати учасникам

Реєстрація на НМТ: що треба знати учасникам

Для участі у тестуванні необхідно зареєструватися.

Через повномасштабну агресію РФ, в Україні змінився освітній процес. Так, вже четвертий рік поспіль випускники складатимуть національне мультипредметне тестування (НМТ) замість ЗНО. Видання Освіта.ua розповіло, як випускникам зареєструватися на НМТ.

Як відбувається реєстрація на мультитест у 2025 році

У цьому році реєстрація на НМТ розпочинається 6 березня та триватиме до 3 квітня. Вона відбуватиметься у безпаперовій формі.

Кожен учасник  має створити персональний електронний кабінет. Для його створення вступникам потрібно буде скористатися спеціальним сервісом, розміщеним на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО).

«Функція створення кабінету стане доступною одночасно з початком реєстрації, тобто з 6 березня», – йдеться у повідомленні.

Внести особисті дані з метою створення персонального кабінету можна двома способами:

  • автоматично – шляхом передачі до реєстраційного сервісу електронних копій засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, тобто порталу «Дія», або через мобільний застосунок «Дія»;
  • шляхом заповнення вступником форми в реєстраційному сервісі.

Після створення е-кабінету майбутній учасник мультитесту має виконати в ньому такі дії:

  • внести особисті дані й інформацію щодо участі в НМТ;
  • завантажити в електронній формі сканкопії або фотокопії реєстраційних документів (у разі заповнення реєстраційної форми);
  • підтвердити бажання взяти участь у НМТ;
  • надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру;
  • сформувати Сертифікат НМТ 2025 року.

Які копії документів потрібні для реєстрації на НМТ у 2025 році

Для реєстрації майбутнім абітурієнтам будуть необхідні:

  • паспортний документ або інший документ, що посвідчує особу, на підставі якого здійснюється реєстрація для участі в НМТ;
  • документ, що підтверджує внесену інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП): картки платника податків або паспорта громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП;
  • документ, що підтверджує інформацію про освіту: довідка з місця навчання, яка підтверджує, що особа завершує здобуття повної загальної середньої освіти у 2024 році (для цьогорічних випускників), або свідоцтво про повну загальну середню освіту (для випускників минулих років).

При цьому усі ці документи знадобляться лише у разі реєстрації шляхом заповнення форми на сайті.

У випадки реєстрації через «Дію» учаснику НМТ знадобиться для підвантаження лише документ про освіту (довідка з місця навчання).

«Кожна копія документа, яку потенційний учасник НМТ буде завантажувати в персональному кабінеті, повинна бути сканованою або сфотографованою копією його оригіналу у вигляді окремого файлу у форматі .png або .jpg розміром не більше 1 Мб; зображення повинно бути чітким та повнорозмірним (без обрізань сторін документа); текст на зображенні має бути розбірливим і вільно читатися», – йдеться у повідомленні.

Як обрати предмет додаткового блоку

Під час реєстрації вступник матиме змогу вибрати предмет додаткового блоку та населений пункт в Україні або за кордоном, де він перебуватиме в дні проведення НМТ. Цю інформацію буде використано для розподілу учасників за тимчасовими екзаменаційними центрами.

Навчальні предмети, які увійшли до основного блоку НМТ, – українська мова, математика та історія України, – будуть автоматично зазначені в сервісі реєстрації, тож вступникові потрібно буде вибрати із запропонованого переліку лише один із предметів другого блоку НМТ.

Вибрати кілька предметів додаткового блоку не можна, адже НМТ буде цілісним (складатиметься з двох блоків, до яких входитиме чотири предмети), відтак реєстрація для проходження тестування з меншої або більшої кількості предметів неможлива.

Чи можна внести зміни до персональних даних в е-кабінеті

Після надсилання інформації на обробку до 8 квітня в персональному кабінеті можна буде вносити зміни до інформації про:

  • назву навчального предмета на вибір, з якого вступник бажає пройти тестування;
  • населений пункт в Україні або за кордоном, де він перебуватиме в дні проведення НМТ;
  • потребу в проходженні НМТ під час додаткових сесій.

Слід зазначити, що підтвердженням факту реєстрації для участі в НМТ є Сертифікат. Його вступник матиме змогу сформувати у своєму персональному кабінеті в разі підтвердження регіональним центром реєстрації вступника для участі в НМТ. Ця функція стане доступною не пізніше ніж через сім календарних днів із дня надсилання інформації на обробку.

Раніше ми писали, коли припинятиметься допуск до екзаменаційних центрів учасників НМТ.

Джерело матеріала
loader