Мікролітражці BMW Isetta виповнилося 70 років
У цей день, 5 березня 1955 року, відбулася перша публічна презентація мікролітражки BMW Isetta. Автомобіль пропонувався за ціною 2580 марок. Цікаво, що офіційно він позиціонувався як «мотокупе» – щось середнє між мотоциклом та купе.
В основу моделі було покладено машину Isetta від італійської фірми ISO, виробництво якої стартувало 1953 року. BMW придбала її ліцензію.
Особливістю машини була незвична конструкція кузова. Доступ в салон здійснювався через передню відкидну стінку, що виконувала функцію дверей. При цьому разом з нею відкидалася й рульова колонка, полегшуючи посадку-висадку. Ще одним цікавим рішенням була надзвичайно вузька колія задніх коліс – лише 520 мм проти 1200 мм спереду. Здалеку здавалося, що машина триколісна.
Машина була і справді мініатюрною: завдовжки 2285 мм, завширшки 1380 мм та заввишки 1340 мм. Споряджена маса без водія становила 380 кг, а максимально допустима маса – 600 кг.
На автомобілі встановили одноциліндровий чотиритактний двигун повітряного охолодження від мотоциклів BMW. Спочатку він мав робочий об’єм 245 см куб. і потужність 12 к. с., а з лютого 1956 року з’явився ше й варіант на 295 см куб. в 13 «конячок». Максимальна швидкість сягала 85 км/год. З 1955 по 1962 рік у Німеччині виготовили 161 728 од. BMW Isetta.
