/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F549b00c78d66e51a35fd3846b276f437.jpg)
Volkswagen оновила ID.3 – тепер із новою батареєю LFP, запасом ходу до 450 км та ціною від $16500
Volkswagen випустив оновлену версію електромобіля Volkswagen ID.3. Модель 2025 року отримала деякі зміни в дизайні інтер’єру та екстер’єру, а також новий літій-залізо-фосфатни (LFP) акумулятор. Раніше Volkswagen ID.3 комплектувався виключно батареєю NMC (нікель-марганець-кобальт), але тепер вперше на ринок вийшла версія з LFP-акумулятором.
Технічні характеристики Volkswagen ID.3 2025 року
Акумулятор LFP, який постачає компанія CATL, має місткість 53,6 кВт·год і забезпечує запас ходу 451 км за стандартом CLTC. Швидке заряджання постійним струмом з 30% до 80% займає приблизно 48 хвилин. Це не так вже й швидко, але варто враховувати, що це доступний автомобіль, а не флагманський.
Двигун залишився без змін. Електромотор потужністю 125 кВт (170 к.с.) встановлений на задній осі й має піковий крутний момент 310 Н·м. Середнє енергоспоживання – 13,4 кВт·год на 100 км.
Дизайн і зміни
Зовнішній вигляд оновився незначно: дизайн колісних дисків залишився незмінним, доступні варіанти 18 та 20 дюймів. Передня стійка тепер частково пофарбована в чорний колір. Додано два нові кольори кузова: бежевий і світло-блакитний.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F5b1d14d0f4d44b1e71030c99d7b495c6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F40bdc524cf1e35e47cb798d62ef9c4bf.jpg)
Найбільші оновлення відбулися в салоні. Центральний екран мультимедійної системи збільшився з 10 дюймів до 12,9 дюйма, тоді як цифрова панель приладів залишилася 5,3-дюймовою. Екран тепер має тонші рамки та позбувся нижньої панелі з фізичними кнопками. Хоча раніше у Volkswagen заявляли про плани активніше застосовувати фізичні органи управління, виробництвом у Китаї займається компанія SAIC-VW. Центральна консоль зазнала змін: додано платформу для бездротової зарядки смартфонів і два підстаканники. В цілому, інтер’єр виглядає більш преміально.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3c03fdb8c633f26ed46da8e8ef0ac3f8.jpg)
Альтернативна версія з NMC-акумулятором
Volkswagen також пропонує версію ID.3 з батареєю NMC за тією ж стартовою ціною. Місткість цього акумулятора трохи менша – 52,8 кВт·год, але запас ходу практично ідентичний – 450 км. Головна відмінність – швидше заряджання: DC-зарядка з 30% до 80% займає 42 хвилини, тоді як у LFP-версії – 48 хвилин. Заряджання змінним струмом триває 8,5 годин проти 9,5 годин у версії з LFP.
Новий Volkswagen ID.3 2025 року пропонують у Китаї за ціною від $16500 за базову комплектацію до $18800 за топову версію.
Додамо, нещодавно розпочалося виробництво Volkswagen ID.4 2025 року з ціною від $45 тис.
Джерело: carnewschina

