/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fdb6629fb17c43bfd840ccca1841678ed.png)
91 тисячі, як не було: жителька Києва втратила гроші з картки ПриватБанку, як це сталося
Жителька Києва помітила відсутність коштів на своїй кредитній картці ПриватБанкучерез додаток Приват-24 і вимагала повернути 91 043 гривень, повідомляє Politeka.net.
Про це йдеться в рішенні Дарницького районного суду Києва.
16 червня 2022 року на мобільний телефон жительки Києва надійшло повідомлення про спробу зняття коштів з її картки ПриватБанку. Жителька Києва відхилила цю транзакцію, але, зайшовши в додаток Приват-24, виявила, що 25 і 31 травня 2022 року шахраї вкрали 45 284 гривень з її рахунку.
Жінка одразу звернулася до ПриватБанку та поліції Києва, вимагаючи повернення незаконно знятих коштів, але ПриватБанк відмовив у цьому. Окрім того, щоб захистити свої права, вона сплатила заборгованість ПриватБанку з відсотками в розмірі 91 043 гривень.
Банк пояснив, що операції були проведені з підтвердженням 3D-Secure паролю і що треті особи не могли б здійснити ці транзакції без знання пароля входу до системи «Приват-24», який був відомий тільки позивачці. Тому, за словами банку, вона порушила умови безпеки, не забезпечивши належне збереження даних картки ПриватБанку.
Суд Києва відмовив у задоволенні позову жінки, оскільки вважав, що фінансові операції могли бути здійснені через введення позивачем підтверджень авторизації та передачу пароля через sms невстановленим особам. Суд підкреслив, що не було достатньо доказів шахрайства з боку третіх осіб. Таким чином, рішення банку щодо нарахування відсотків за користування кредитними коштами було законним, а позов – необґрунтованим.
Останні новини України:
Нагадаємо Politeka писала, ПриватБанк роз’яснив нові ліміти, що набудуть чинності з 1 лютого: ключові зміни та важливі деталі.
Також Politeka писала, Через термінал ПриватБанк крадуть гроші українців: "Через три дні кошти так і не зарахували".

