Chevrolet представив 1115-сильний концепт Silverado EV ZR2
Американська компанія Chevrolet має намір захопити лідерство у сегменті пікапів на електротязі. Однак, з урахуванням серйозної конкуренції, покупцям потрібно запропонувати щось таке собі, наприклад, «прокачаного» 1115-сильного монстра з агресивним дизайном і трьома моторами.
Міцні та надійні пікапи мають величезний успіх у споживачів, і лінійка Chevrolet ZR2 є однією з найпопулярніших. Тепер компанія дає нам змогу побачити, як може виглядати електрична версія.
Концепт пікапа Silverado EV ZR2, що дебютував у перегонах з бездоріжжя Mint 400, був розроблений всього за п’ять місяців і побудований майже повністю із серійних деталей. Оскільки пікап братиме участь у змаганнях, він оснащений посиленою підвіскою та адаптивними амортизаторами Multimatic. Ці зміни допомагають забезпечити перебіг коліс більш як 330 мм.
На цьому покращення не закінчуються. Концепт також отримав розширені крила, що дозволяють вмістити унікальні колеса, взуті у 37-дюймові шини BF Goodrich KM3 для бездоріжжя. До них приєдналися блоковані диференціали, захист днища та набір додаткових ліхтарів. Завершують список захисний каркас, червоні гаки для евакуації та спортивне кермо з логотипом ZR2.
У той час, як стандартний Silverado EV має двомоторну повнопривідну систему, що видає 567 кВт/771 к.с. потужності та 1063 Нм крутного моменту, концепт набагато потужніший. Він оснащений тримоторною силовою установкою сумарною потужністю 820 кВт/1115 к.с. та гігантським крутним моментом 15574 Нм.
За словами віцепрезидента Chevrolet Скотта Белла, «немає кращого випробувального полігону для перевірки меж наших автомобілів, ніж перегони. Концепт гоночного пікапа Silverado EV ZR2, в якому використовуються 98% деталей виробництва GM, демонструє деякі з найкращих розробок Chevrolet для створення пікапа, здатного витримати складні перегони рівня Mint 400».
І хоча Silverado EV ZR2 поки є концептом, вже влітку відбудеться дебют Chevrolet Silverado EV Trail Boss. За попередніми даними, новинка отримає довгохідну підвіску, збільшений кліренс, 18-дюймові колеса, взуті в 35-дюймові всюдихідні шини та інші «позашляхові» опції.

