/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F517ef18fb52cce222154a606d1c08833.jpg)
Що робити, коли у "Резерв+" не відображається відстрочка
Користувачі застосунку "Резерв+" іноді стикаються з тим, що їхня відстрочка від мобілізації не відображається.
Це трапляється, коли дані просто не внесені в систему.
Як пояснила заступниця міністерки оборони Катерина Черногоренко, застосунок "Резерв+" працює на основі інформації, яку вносить оператор ТЦК до електронного реєстру "Оберіг". Якщо паперова відстрочка є, але її немає в додатку – варто звернутися до служби підтримки.
Є три категорії осіб, чиї дані оновлюються автоматично без звернення до ТЦК:
- студенти (денна форма навчання);
- особи з інвалідністю;
- багатодітні батьки, які виховують троє і більше дітей.
Щоб подати запит на відстрочку через застосунок, потрібно:
- Авторизуватися в "Резерв+".
- Завантажити військово-обліковий документ.
- Вибрати "Подати запит на відстрочку".
- Дочекатися оновлення статусу.
Міністерство оборони планує розширити перелік відстрочок, доступних у застосунку.
ТЦК працюють за законом. Якби росія не почала війну, мобілізація була б не потрібна.
Україна захищається, бо росіяни прийшли знищувати наш народ. Якщо ми не будемо боротися, вони окупують нашу землю і примусять нас воювати вже не за себе, а за них. ЗСУ тримають фронт – ми маємо підтримувати їх.
Раніше ми повідомляли, мобілізацію посилять: поки рівень недостатній.
Кількість новобранців катастрофічно меншає: військові б'ють на сполох - більш детальніше на Знай.ua.
