Рекорд є, але не той: Volkswagen у 2024 році продав більше сосисок, ніж автомобілів власного бренду
Рекорд є, але не той: Volkswagen у 2024 році продав більше сосисок, ніж автомобілів власного бренду

Рекорд є, але не той: Volkswagen у 2024 році продав більше сосисок, ніж автомобілів власного бренду

Фото: Bud Brown Volkswagen

Кажуть, що основний бізнес німецького автовиробника слабшає, однак рекорд з продажів Volkswagen таки встановив — щоправда, для сосисок.

У 2024 році Volkswagen продав 8,5 млн сосисок власного бренду — включно з популярним у німців фастфудом карівурст. Ці цифри демонструють зростання для «м’ясної» лінійки автовиробника, забезпечивши продаж на 200 000 одиниць більший у порівнянні з роком тому.

«З понад 8 мільйонами проданих сосисок Volkswagen Original Currywurst ми святкуємо новий рекорд продажів», — написав директор з кадрів VW Гуннар Кіліан у дописі на LinkedIn.

Власне Volkswagen Currywurst — не є чимось новим, і існує принаймні з 1973 року. Делікатес, створений початково для робітників заводу у Вольфсбурзі, тепер є втіленням німецької кулінарної спадщини. Сосиски виробляються за секретним рецептом, мають офіційний номер VW (199 398 500 A) і можуть продаватися в їдальнях Volkswagen, супермаркетах і навіть експортуватися на інші ринки.

З цікавого: у 2021 році спроби вилучити карівурст з меню їдалень зустріли з обуренням і навіть викликали критику з боку колишнього канцлера Німеччини Герхарда Шредера, який, як відомо, пропагував його як частину культурної спадщини німецького фабричного життя.

Звісно, порівнювати продажі сосисок з продажем авто, ми не будемо, але дані про основний бізнес таки наведемо. Рекордів там немає, і навіть присутнє падіння — у 2024 році продажі авто компанії скоротилися на 2,3% до 9,03 млн для всіх брендів (включаючи Audi, SEAT і Škoda) і 5,2 млн окремо для автомобілів і мікроавтобусів із логотипом VW.

Розподіл за регіонами дещо краще висвітлює те, з чим наразі доводиться стикатися автовиробнику:

Спецпроєкти
  • Китай: падіння на 10%, в основному через посилення конкуренції на ринку електромобілів і уповільнення економіки.
  • Німеччина: падіння на 2,2%, що пояснюється зростанням виробничих витрат і зниженням попиту.

У 2024 році чистий прибуток Volkswagen після сплати податків знизився на 30,6% до 12,3 млрд євро (у порівнянні з 17,8 млрд євро у 2023 році), однак загальний дохід зріс на 0,7% до 324,7 млрд євро. Зростання витрат автовиробника та падіння попиту спонукали компанію зважитися на скорочення до 35 000 робочих місць до 2030 року та закриття заводів у Німеччині.

Джерело: Fortune

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader