/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe5182d5cef99cd3532192ec36ebd1f07.jpg)
«Мандалорець і Ґроґу» обійшовся у $160 млн — найдешевший фільм про Зоряні війни від Disney
Майбутній фільм «Мандалорець і Ґроґу» отримав найнижчий бюджет серед усіх фільмів про Зоряні війни під керівництвом Disney — за даними Каліфорнійської кінокомісії (через Collider), він склав трохи більш як $160 млн.
Здешевити виробництво допомогли сучасні технології від студії візуальних ефектів ILM і знімання в Каліфорнії — штат надав команді податковий кредит у розмірі $21,75 млн. Досить незвично для Disney, яка намагається самостійно контролювати витрати й зазвичай не шкодує коштів навіть на провальні телевізійні шоу.
Для порівняння, ось виробничі бюджети решти фільмів про Зоряні війниПоказники бюджету оригінальної трилогії скориговані з урахуванням інфляції для точного порівняння.:
Назва | Рік випуску | Виробничий бюджет |
---|---|---|
«Зоряні війни. Епізод IV. Нова надія» | 1977 | $11 млн |
«Зоряні війни: Епізод 5 – Імперія завдає удару у відповідь» | 1980 | $18 млн |
«Зоряні війни. Епізод VI. Повернення джедая» | 1983 | $32,5 млн |
«Зоряні війни. Епізод І. Прихована загроза» | 1999 | $115 млн |
«Зоряні війни. Епізод II. Атака клонів» | 2002 | $115 млн |
«Зоряні війни. Епізод III. Помста ситхів» | 2005 | $113 млн |
«Зоряні війни: Пробудження сили» | 2015 | $245 млн |
«Бунтар Один. Зоряні Війни. Історія» | 2016 | $200 млн |
«Зоряні війни: Останні джедаї» | 2017 | $317 млн |
«Соло. Зоряні Війни. Історія | 2018 | $275 млн |
«Зоряні війни: Скайвокер. Сходження» | 2019 | $275 млн |
«Мандалорець і Ґроґу» | 2026 | $166, 4 млн |
З одного боку, скромний бюджет є чимось новим для гігантів-студій. Однак великі витрати зазвичай створюють додатковий тиск на результати прокату, якщо ж вартість «Мандалорця і Ґроґу» дійсно така низька, то у Lucasfilm не має бути проблем із поверненням інвестицій та прибутковістю. А з іншого, така ціна свідчить про те, що виробництво в основному відбувалося на звуковій сцені The Volume.
Технологія, яку активно почали використовувати на початку 2020-х років і застосовували в серіалі «Мандалорець» зокрема, по суті, є великою круговою установкою з безшовних LED-екранів, на які виводять комп’ютерні зображення за допомогою різних графічних технологій, об’єднаних терміном StageCraft. Фактично The Volume передбачає роботу з графікою ще до знімань фільму, а не на етапі поспродакшену, і це великий плюс для режисерів, які одразу бачать готову картинку, а не зелений екран. Однак є в ній і певні недоліки — актори замкнені у просторі, що обмежує рух камери; а інтенсивне використання технології іноді занадто впадає в око і здешевлює кінцевий результат.
«Мандалорець і Ґроґу» стане першим кінотеатральним релізом фільму про Зоряні війни за останні шість років. Очевидно, Disney покладає на нього великі надії — серіал з Педро Паскалем в головній ролі став обличчям Disney+ під час запуску стримінгової платформи й загалом отримав позитивні відгуки (особливо у порівнянні з іншими серіалами Star Wars).
Фільм продовжить історію мандалорця і мисливця за головами Діна Джаріна разом із його чарівним помічником Ґроґу, відомим як малюк Йода. Сюжет поки тримають в таємниці, але ми очікуємо побачити таких персонажів, як Мофф Ґідеон (Джанкарло Еспозіто), Бо-Катан Крайз (Кейт Сакхофф), Асока Тано (Розаріо Доусон) та інших. Джеремі Аллен Вайт і Сігурні Вівер також приєдналися до акторського складу.
Продюсують фільм Джон Фавро, Кетлін Кеннеді та Дейв Філоні, а прем’єра попередньо призначена на 26 травня 2026 року.
