/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc66f820ad6a9d952b1212346e558e6eb.jpg)
Маркетинг довів Apple до суду — Apple Intelligence не працює як в рекламі
Останнім часом Apple критикують за повільний прогрес у всьому, що стосується штучного інтелекту та Siri. Компанія відклала вихід Siri з покращеним Apple Intelligence та й взагалі може перейти на конкуруючу модель ШІ Google Gemini.
Все це не викликає ентузіазму у покупців iPhone, які очікували передові функції штучного інтелекту у своїх смартфонах, але й досі обмежуються обіцянками та красивими рендерними відео. Як наслідок, Apple опинилася в центрі судового позову у федеральному суді через звинувачення у неправдивій рекламі низки функцій Apple Intelligence.
Позов, поданий в Окружний суд США в Сан-Хосе, претендує на статус колективного позову та вимагає компенсації для покупців iPhone та інших пристроїв, що підтримують Apple Intelligence. Позивачі стверджують, що власники цих гаджетів не отримали обіцяні функції.
«Реклама Apple сформувала чіткі та обґрунтовані очікування споживачів, що ці революційні функції будуть доступні відразу після випуску iPhone», — йдеться у скарзі, поданій адвокатами позивачів. «Однак, всупереч заявам Apple про передові можливості ШІ, продукти містять значно обмежену або взагалі відсутню версію Apple Intelligence, що вводить споживачів в оману щодо їхньої реальної функціональності та продуктивності».
Хоча Apple справді досі не реалізувала обіцяні функції штучного інтелекту, перспективи цього позову досить туманні. Проблема позову полягає в тому, що кожен рекламний ролик, відео, плакат, вебсайт або згадка про ці невипущені функції ШІ містили застереження «скоро буде». Навіть у самій рекламі є текст з застереженням, яке не можна не помітити, де сказано «деякі функції та мови з’являться протягом наступного року».
Можна стверджувати, що це все ще в межах «наступного року». Важко сказати, чи візьметься суд Сан-Хосе за цей позов чи підвищить його до статусу колективного позову, особливо оскільки завдану шкоду важко виміряти.
В будь-якому разі, цей позов став черговою проблемою для Apple, яка намагається впровадити довгоочікувані можливості Apple Intelligence. Днями Bloomberg повідомив, що генеральний директор Apple Тім Кук «втратив довіру до здатності керівника напряму ШІ Джона Джанандреа ефективно реалізовувати розробку продукту».
Джерело: techcrunch, appleinsider

