
ДПС оголосили про зміни для платників податків: що треба знати
Державна податкова служба України оновила правила отримання електронної виписки з реєстру платників ПДВ.
Відтепер все стало простіше - можна отримати документ, не виходячи з дому, пише "ДПС".
ДПС впровадила зручну процедуру, яка дозволяє отримати витяг про статус платника ПДВ в електронному форматі. Тепер замість паперових довідок достатньо зробити кілька кліків у персональному е-кабінеті. Після відправлення запиту, витяг можна буде отримати на електронну пошту або у власному кабінеті платника податків.
Важливо, що запит надсилається за допомогою форми з ідентифікатором J/F1300406. Саме за цією формою і надають електронну виписку. У ній містяться не лише основні дані про підприємство або фізичну особу-підприємця, але й актуальна інформація про статус платника ПДВ, а також відомості щодо можливого анулювання реєстрації.
Дані щодо контрагентів також можна знайти у виписці, що дуже корисно для перевірки партнерів перед укладанням угод. Цю інформацію ДПС розміщує у розділі "Реєстри" в електронному кабінеті, де зручно все переглядати й завантажувати.
Не зважаючи на те, що на Україну напала росія, країна продовжує модернізувати державні сервіси. Українська влада робить усе можливе, щоб спростити доступ до важливої інформації та забезпечити прозорість у сфері оподаткування.
Раніше ми повідомляли, перекази з картки на картку: які операції не зацікавлять податкову?
Шалене підвищення податків: нардеп роз'яснив скандальну інформацію - детальніше на Знай.ua.

Стабільності ринку майже нічого не загрожує: яким буде курс долара у квітні 2025

Російський бюджет отримав 120 мільярдів рублів від іноземних компаній, як «плату за вихід»

Ціна американської нафти перетнула важливу психологічну позначку

Понад 360 млрд грн надійшло до держбюджету за березень 2025 року

Подорожчання продуктів у Харкові: що зросло в ціні найбільше

Kernel виграв ще один суд з міноритаріями
