Нова серія 3 від BMW: величезне оновлення дизайну
Нова серія 3 від BMW: величезне оновлення дизайну

Нова серія 3 від BMW: величезне оновлення дизайну

3 серія цього року виповнюється 50 років, і, подібно багатьом людям, які досягають півстоліття, вона готується до цілої серії операцій та інтенсивних тренувань, щоб зберегти молодість та підготуватися до майбутніх років. Нова 3 серія запланована на 2026 рік, і роботу над її розвитком перенесено на трасу Nurburgring, щоб забезпечити готовність до дебюту.На відміну від поточної 3 серії, модель наступного покоління буде доступна у версіях з електричним та зовнішнім згорянням, і наші фотографи-шпигуни щойно знімали дві прототипи з двигунами зовнішнього згоряння під час тестування на старій трасі Nordschleife завдовжки 12,8 милі (20,6 км).Хоча версії і3 з електротягом отримують ту ж платформу Neue Klasse, яка вперше з’явиться у виробництві пізніше цього року у версії і3, вважається, що прототипи з двигунами зовнішнього згоряння залишать поточну архітектуру CLAR, але з оздобленням від NK.Поширювалася інформація, що два автомобілі, які видно на знімках, представляють собою автомобілі з різних таборів, один з чотирма вихлопними трубами, а інший – без них. Проте при накладанні профільних зображень стало зрозуміло, що кузови ідентичні, що свідчить про те, що в обох використовуються двигуни зовнішнього згоряння.Нас вже повідомляли про салони седанів і3 та електричного 2028 року. Салони електромобілів мають майже ідеально горизонтальну лінію пояса та стовп у середині задніх дверей, який нахиляється вперед. Але обидва автомобілі, помічені на трасі Ring, мають вигин у лінії пояса, вертикальні стійки дверей та трохи менше металу між заднім аркою та дверима.Хоча ми не можемо побачити салон жодного автомобіля, ми очікуємо, що салон з двигуном зовнішнього згоряння буде повністю аналогічним за стилем та компонуванням до і3. За даними, що BMW показувала на різних концепціях за останні кілька років і на виставці CES у січні цього року, це означає повністю налаштовний панельний дисплей від стовпа до стовпа замість традиційного приладового щитка та більш традиційний сенсорний дисплей планшетної системи, який закріплений по центру приладової панелі.Під капотом ви знайдете оновлені, м’яко-гібридні версії існуючих двигунів, включаючи 2,0-літровий чотирьохциліндровий двигун для більшості автомобілів, 3,0-літровий рядний шість для M340i, кілька варіантів PHEV, а пізніше м’яко-гібридний, шістициліндровий M3. Чекайте на дебют 3 серії у 2026 році, але не очікуйте власноруч забрати його до наступного року.

Джерело матеріала
loader