/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fef242432765cb11942891d47c610ea2d.jpg)
Tesla змушена припинити використання системи FSD у Китаї через нові правила
Виробники автомобілів тепер повинні надавати деталі щодо оновлень програмного забезпечення OTA місцевим органам.Xpeng також був змушений відкласти впровадження оновлення для електрокара Mona M03 EV.Tesla спочатку запроваджувала систему з безкоштовним пробним періодом, що стимулювало власників оплатити систему.Лише кілька тижнів після того, як запустив свій пакет Full-Self Driving (Supervised) в Китаї, виявилося, що програму тимчасово припинено. Це погані новини для американського автовиробника, оскільки він стикається з зростаючою конкуренцією від китайських брендів не лише в галузі продуктивності електрокарів, а й в сфері систем автопілоту.Систему впроваджено місцево через безкоштовний одномісячний пробний період, сподіваючись, що це спонукатиме власників Tesla оплатити систему через оновлення програмного забезпечення по повітрю. Однак новий набір правил від Міністерства промисловості та інформаційних технологій означає, що автовиробники повинні надсилати детальну технічну інформацію владі перед запуском оновлень програмного забезпечення OTA на автомобілі власників клієнтів.Говорячи про цю новину на Weibo, віце-президент бізнесу Tesla в Китаї Грейс Тао заявила, що як тільки всі вимоги будуть виконані, оновлення “буде надіслано кожному якомога швидше”.Datareports, що це саме нове правило змусило Xpeng відкласти безпровідне оновлення, яке вони планували для .Введення Full-Self Driving в Китаї не обійшлося без проблем. Раніше цього місяця, і незабаром після запровадження системи, водій Model Y накопичив ніщо інше, як 7 штрафів за водіння протягом однієї ночі через порушення, здійснені системою FSD. Під час цього тесту, проведеного місцевим автомобільним блогером, автомобіль постійно помилявся, вважаючи велосипедні доріжки за доріжки для повороту направо. Він також робив неправомірні зміни смуги, перетинаючи суцільні лінії.Окремий тест також порівнював систему Tesla з системами допомоги водієві від Li Auto та . Під час тесту Tesla накопичила 34 порушення правил дорожнього руху і вимагала 24 втручань водія, тоді як Li Auto L7 потребувала 9 втручань та мала 14 порушень. Aito M9 також виступив краще за Tesla FSD, фіксуючи 12 втручань та 14 порушень.
