Як уникнути "драконівських" рахунків: міфи про комуналку викрили у YASNO
Як уникнути "драконівських" рахунків: міфи про комуналку викрили у YASNO

Як уникнути "драконівських" рахунків: міфи про комуналку викрили у YASNO

Сплата комуналки – непроста справа: чи зміниться постачальник, чи з'явиться додаткова платіжка. Не завжди за щоденними турботами встигаєш дізнаватися про зміни, а потім у середині місяця приходять "драконівські" рахунки.

Як не "накрутити" зайвого у своїх платіжках розповіли у YASNO.

Двозонний лічильник, фото з вільних джерел

У компанії розвінчали популярні міфи, в які вірять споживачі та постійно дивуються отриманим у платіжках цифрам.

1. Якщо я не проживаю у квартирі, то я не повинен передавати показання.

Справа в тому, що якщо споживач щомісяця не передає показання електролічильника, то нарахування платежів провадиться за середньодобовим споживанням.

У тому випадку, якщо ви не проживаєте в квартирі, ви можете про це повідомити оператора системи розподілу або подати йому заявку на припинення поставки, або щомісяця передавати ті самі дані.

Лічильник світла, скріншот: YouTube

2. Я передав показання 28 числа (за два-три дні до старту періоду передачі показань)/4 числа (наступного дня після закінчення періоду передачі показань), а мені нарахували зайве.

У компанії пояснюють, що оператор системи розподілу розраховує електроенергію за один календарний місяць та приймає показання лічильника за два дні до закінчення поточного місяця та протягом 1-3 числа наступного місяця.

Після певного терміну, ОСР передає інформацію до YASNO, яка вже безпосередньо вважає платіжки. Тому для того, щоб уникнути різних суперечностей, краще подавати показники лічильників у відведені 5 днів.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

3. Я передав показання, а ви в особистому кабінеті зовсім інші показання.

Така ситуація може виникнути тільки у випадку, якщо клієнт випадково ввів показання менше фактичних, або якщо працівники оператора системи розподілу при контрольному знятті показань лічильника зафіксували дані, що відрізняються від клієнтів.

Тому в компанії зазначають, що варто передавати лише реальні показання лічильника.

"Не слід їх зменшувати або збільшувати, оскільки це може призвести до нарахувань, які не відповідатимуть вашим очікуванням", - додають у YASNO.

Також наш портал інформував комуналку зі знижкою: в Україні розширили перелік осіб, які мають право на пільги .

Джерело матеріала
loader