Кулаки, пес і гравітація: гравець пройшов Kingdom Come: Deliverance 2, не вбивши жодної живої душі
Кулаки, пес і гравітація: гравець пройшов Kingdom Come: Deliverance 2, не вбивши жодної живої душі

Кулаки, пес і гравітація: гравець пройшов Kingdom Come: Deliverance 2, не вбивши жодної живої душі

Kingdom Come: Deliverance 2 — це гра, де бійки, збройні сутички і криваві поєдинки — майже щоденна рутина. Але один фанат вирішив піти іншим шляхом. Він довів, що навіть у середньовіччі можна залишитися «миротворцем». І так, без жодного вбивства. Як йому це вдалося — читайте в нашій історії.

Гра для тих, хто не шукає легких шляхів

Kingdom Come: Deliverance 2 — це не найпростіша гра навіть для досвідчених геймерів. Тут ти постійно ризикуєш життям: бандити, вовки, небезпечні місії. Пройти цю RPG без боїв — завдання, яке здається майже неможливим. Проте користувач Reddit під ніком Hamfinity довів, що це реально.

Kingdom Come: Deliverance 2 / фото: Steam

Відмова від насильства — справа принципу

Hamfinity уже проходив першу частину гри без вбивств, тому вирішив і в сиквелі зберегти «мирну» стратегію. За його словами, він став «середньовічним Бетменом», який не вбиває ворогів, а діє інакше — дипломатично, тихо або за допомогою кулаків, але без крові.

Він уникнув сутичок, коли це було можливо, використовував переконання, крадучись — просто знепритомлював супротивників. Якщо вже битися, то тільки без зброї — бої на кулаках були основним інструментом.

Що робити, коли без насильства ніяк?

Звісно, були ситуації, коли гра не давала іншого вибору. У місії «Via Argentum» йому довелося протистояти трьом солдатам, які не піддавалися оглушенню. І тут на допомогу прийшов... пес на ім’я Mutt, який і «вирішив» справу.

Ще одне складне випробування — квест «Exodus», де потрібно було вбити ворогів для просування сюжетом. Hamfinity знайшов обхідний шлях: завдав шкоди, а решту зробила гравітація — технічно герой залишився «чистим».

Kingdom Come: Deliverance 2 / фото: Steam

Краще бути злодієм, ніж убивцею

Попри «пацифістську» репутацію, Hamfinity зізнався, що активно крав під час проходження. Його логіка: «Краще вже крадіжка, ніж вбивство». І, здається, з цим важко посперечатися.

Цей випадок ще раз доводить: у відеоіграх усе залежить не від сценаріїв, а від вибору гравця. Навіть у жорстокому світі середньовіччя можна залишитися людиною з принципами. Хоч і з повною кишенею краденого.

Джерело матеріала
loader
loader