Новий стильний позашляховик від Isuzu, про який ви не чули
Новий стильний позашляховик від Isuzu, про який ви не чули

Новий стильний позашляховик від Isuzu, про який ви не чули

Isuzu представила вдосконалену версію пікапа TFR з 1988 року.Dragon Max оснащений світлодіодними ліхтарями, 17-дюймовими колесами і пониженою підвіскою.Унікальний автомобіль оснащений налаштованим турбодизелем, що розвиває 217 к.с. і 406 фунт-футів.Любителям класичних вантажівок зауваження: Isuzu випустила ретро-інспірований концепт, який доводить, що старомодний шарм все ще має місце в сучасному автомобільному світі. І вони зробили це стильно — ожививши фан-улюбленця з кінця 80-х років з дотиком, який не зупиняється лише на зовнішності.Це називається Dragon Max і воно виглядає сучасною рестомодифікованою версією вантажівки середнього розміру TFR від цієї марки з 1988 року. Цей концепт відрізняється оновленим стилем, новим турбодизельним двигуном і в повністю модернізованим інтер’єром, що надає старій платформі друге життя.Dragon був місцевим прізвиськом для Isuzu TFR в , моделі, яка носила багато облич на різних ринках у всьому світі. Залежно від того, де ви жили, цю вантажівку можливо маркували як Faster, Rodeo, Pickup, Invader або навіть Honda Ippon. Вона також з’являлася під назвами Opel, Vauxhall, Holden та . Перші 1988 року, це покоління протрималося до 2002 року, коли його врешті замінили першим роком .Більше:Dragon Max залишає більшість оригінальної кузовної конструкції TFR майже незмінною, але оновлює зовнішність деякими ключовими штрихами. Нові світлодіодні фари та задні ліхтарі з димчастим покриттям додають йому сучасний вигляд, тим часом як блискуча рамка радіатора і матове фарбування роблять його твердо увійшли до 2025 року. Задній спойлер додає спортивний нахил, а чорні 17-дюймові колеса разом з переглянутою підвіскою опускають автомобіль у низькопідвісний діапазон. Підхід не дуже відрізняється від того, що кілька років тому зробила Hyundai — сучасна техніка та стиль, додані до знайомого силуету.Isuzu Thailand не заощаджувала на матеріалах. Більшість внутрішніх пластиків були замінені на Алькантару, з доданим карбоновим обробкою та вставками зі шкіри на сидіннях. Оскільки концепція базується на версії з підвищеним кабінного типом Space Cab, за передніми сидіннями є трохи місця, а також розмірно оформлена кузова на задню частину для перевезення того, що любителі ретро-вантажівок перевозять ці дні.Адекватне оновлення потужностіНайбільш значущі оновлення — це механічні. В основі Dragon Max лежить 2,2-літровий турбодизельний двигун MaxForce від Isuzu, той самий сучасний агрегат, що недавно .За даними , двигун налаштований на виробництво 217 к.с. (162 кВт / 220 к.с.) і 550 Нм (406 фунт-футів) крутного моменту. Це стрибок на 57 к.с. та 150 Нм порівняно зі стандартною специфікацією, і більше, ніж удвічі більше потужності, ніж у оригінальному TFR. Потужність передається на задні колеса через сучасну восьмиступінчасту автоматичну трансмісію, що досить відповідає для вантажівки, яка є частково машиной часу, частково технологічним показовиком.Dragon Max був представлений на Бангкокському міжнародному автосалоні (BIMS), де він привернув увагу відвідувачів виставки. Для супроводження презентації Isuzu випустила відео зі старовинною тематикою, яке заходить точно в ціль. Ви можете переглянути його нижче.

Джерело матеріала
loader
loader