/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F013fc098d29b5a80373eb36f223295b8.jpg)
Огляд Jeep Gladiator Rubicon 2025: Любовний лист шанувальникам вантажівок для бездоріжжя
Залишатися вірним собі — не завжди просто. З погляду прибутку, це навіть може бути неправильним вибором у бізнесі. Незважаючи на це, Gladiator – це справжнє створіння, що з’явилося не тому, що компанія потребувала вантажівку, а, скоріше, тому що фанати хотіли мати одну. Звісно, це було не цілковито самовіддано з боку Jeep, оскільки вони хотіли розширити свою лінійку продукції і, звісно ж, заробити на цьому.Все ж, ми всі бачили, що відбувається, коли деякі бренди будують транспортний засіб лише для того, щоб вичавити прибуток із покупців, не роблячи насправді його вартим свого імені або логотипу. Насправді, Gladiator може бути таким добре побудованим для фанатів Jeep, що він пропускає можливість завоювати більший ринок середніх вантажівок.Для того, щоб перевірити це, нам довелося випробувати Gladiator у всіх місцях, де ви могли побачити одне. Це включало місто і автостраду, де їх більшість і знаходиться. Також були включені бездоріжжя, бруд, потоки води, і настільки далека від цивілізації дикі місця, що можливі повені майже заскигляли нас у самому серці нікуди. Після того тижня здавалося, що Gladiator насправді є любовним листом до фанатів Jeep всюди.Це починається з очевидних зв’язків з Wrangler у вигляді Gladiator. Від задніх дверей і до переду це, мов будто дизайнери Jeep просто натиснули на кнопку ‘копіювати’ десь. Кути, розміри, і загальна будова невідомі до кінчика нитки ДНК Jeep. Сімсотникова решітка відзначено на його обличчі з класичними круглими фарами. Крила високі та ящикоподібні, а відкриті петлі продовжують сигналізувати всім, що цей транспортний засіб націлений на корисність нарівні з усім іншим. Точно так, як , клієнти можуть вибрати видалення даху і дверей, а також опустити вітрове скло, якщо захочуть. Чи є дизайн красивим? Ну, ні. Короткий передній кінець виглядає дещо дивно порівняно з довжиною кузова, і це може не сподобатися всім. З іншого боку, ті речі, які найбільше привертають увагу, дійсно додають реальну можливість цьому пікапу. 32,7-дюймові шини (можна встановити 35-ки без підйому) — лише один елемент цього разом із буксирними лініями та LED-противотуманками. Внутрішня знайомістьСхоже на зовнішність, ті, хто знайомі з Wrangler, будуть відчувати себе як вдома в Gladiator. Приладова панель і дверцята практично ідентичні. Елементи керування в основному розташовані в середній консолі, і, немов у Wrangler, вони трохи дешеві та непомітні. Але вони призначені для того, щоб бути високоякісними та видалиними з часом, що є компромісом, який задовольняє більшість фанатів Jeep. Додатково: Сидіння зручні та добре підтримані з великою бічною підтримкою. Це також вірно для задньої лавки, яка пропонує більше місця, ніж можна було б очікувати від вантажівки цього розміру. У мене не було проблем сидіти за тим місцем, де я б сів перед собою, що не можу сказати про такі вантажівки, як . Кузов є приблизно середнім серед вантажівок. Він має розсувні з’єднання, розетки живлення та цікаве яйце Jeep спереду кузова, яке наслідує знамениту решітку з семи пазів. Хоча це ніщо надзвичайне для прикраси або використання, це сигналізує, наскільки уважними були у Jeep при побудові цієї машини. Більше: Виробник додав так багато малих дотиків до Gladiator, що він справді відчувається як збір великих ідей, знайдених на форумах Jeep протягом років. Знімний динамік працює як частина аудіосистеми, завжди готова потрапити на наметище. Відсіки для зберігання під задніми сидіннями знімні як ціла одиниця. Знову ж таки, легко уявити їх, як вони сидять у наметі або біля вогнища як загальне сховище. Вони навіть поставляються з малими рухливими перегородками, щоб користувачі могли розділити предмети. Поряд із цим сховищем-ящиком, власники знайдуть зручне місце для зберігання кожного болта або гайки, яка прикріплює двері. Це маленький дотик, але, без сумніву, допомагає власникам Jeep тримати все на місці та легко знаходити. До того ж, є невеликий набір інструментів бренду Jeep, який включає в себе головку з гайкою і всі біти та торкси, які потрібні для зняття дверей. Наприкінці, Jeep додає велику сумку, щоб власники могли зберігати панелі даху без їх пошкодження. На додаток до всього цього, у кабіні є дрібні приховані «яйця», розкидані всередині для фанатів, як молоді, так і менш старі, щоб насолодитися. Враження від водінняПід капотом кожного Gladiator є 3.6-літровий V6. Механічна коробка передач, яка пропонувалася раніше, зникла, і замість неї всі покупці також отримують восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Ця вантажівка водиться дуже специфічним чином у порівнянні з рештою сім’ї. SUV, такі як та Grand Cherokee, дуже чітко спрямовані на комфорт на дорозі. Wrangler, навіть у формі з видовженим чотиридверним Unlimited, водиться відчутно як джип для позашляховика з вистачею вуличних манер, щоб привертати фанатів. Але Gladiator поєднує дві крайності спектра в по-справжньому збалансовану вантажівку. Додаткова колісна база радикально стушовує рух цього Jeep по автостраді, особливо. Він відчувається більш стабільно, більш твердо закріпленим на землі, і бурунтовані дороги та асфальт не легко його турбують. Крім того, керування виглядає менш плавучим і більш витонченим, ніж у Wrangler. Хоча мені сподобався звук Wrangler 392, насправді я не хотів би, щоб це була моя єдина опція для довгої дорожньої поїздки. Gladiator, тим не менш, було б дуже легко керувати сотнями миль в раз. Маленькі додатки, такі як звукоізоляційний матеріал з піни на панелях стелі, додають лише на водіння ще трохи більше. У місті Gladiator – це справжнє задоволення водити порівняно з більшими вантажівками. Люди можуть очікувати, що великі шини зроблять поїздку дражнливою, але насправді вони виявилися тихими і плавними. Насправді, на середніх і н
