/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd8ffc5af35888bc61c2e5c3dd627146a.jpg)
Китай може змусити великі автовиробники об’єднатися
Китайська автомобільна індустрія є величезною, швидкорухомою і іноді практично неможливою для відстеження без схеми та лупи. Навіть великі західні гравці, такі як Toyota і Volkswagen, які глибоко закріплені на ринку, мають декілька спільних підприємств, що випускають перекриваючі моделі.З сотнями брендів — багато з яких є державними — які б’ються за місце на все більш конкурентному ринку, китайська уряд зараз підтримує більш узгоджений підхід. Мета полягає в консолідації ключових державних виробників автомобілів для підвищення ефективності, зменшення зайвості та прискорення переходу країни на електромобілі.У лютому South China Morning Post повідомляв, що уряд розглядав можливість об’єднати Dongfeng і Changan в одну холдингову групу. Якщо це станеться, об’єднана структура може випередити BYD і стати найбільшим виробником електромобілів у Китаї, що є значною зміною на ландшафті.“Реструктуризація, якщо вона матеріалізується, стане великим кроком у напрямку консолідації і матиме велике значення для китайської автомобільної промисловості в довгостроковій перспективі”, — сказав аналітик Morgan Stanley щодо потенційної угоди.

