/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F514d610873d511537b3de7df318c6e2b.jpg)
Audi призупиняє поставки автомобілів у США через податковий шок
Потік Audi до Сполучених Штатів саме зараз став скрученим, і це не те, що має весело підготовлений німецький підвіска. Це рішення сигналізує про нові головноболі при автомобільній індустрії: компанія припиняє поставки автомобілів в Сполучені Штати негайно. Це рішення стало безпосередньою відповіддю на свіже введене 25%-не імпортне мито адміністрації Трампа. Наразі Audi має приблизно два місяці запасів для роботи. Потім настав час для прийняття рішення.2 квітня уряд США ввів мита практично всюди, включаючи незаселені острови. У рамках широкомасштабного заходу було введено 25% мито на імпортовані автомобілі та запчастини. Виробники автомобілів як всередині, так і за межами США відчувають відчутність від цього кроку, і Audi офіційно визначила свою короткострокову стратегію.Поки що вона призупинила імпорт зі своїх заводів до США. Вони підтвердили це. З очевидності, дилери вже мають приблизно 37 000 автомобілів в Америці. Це надає приблизно 60 днів запасів. Додаткові автомобілі технічно знаходяться тут, у США, в імпортній зоні. Однак їх не підуть до дилерів до подальшого повідомлення.Наступні кілька місяців стануть важливим поворотним моментом для . Трамп продемонстрував час від часу, що він може відмовитися від свого слова, так що, можливо, це найкращий варіант для Audi. Якщо Трамп скасує мита, або принаймні автомобільно-орієнтовані, Audi може повернутися до звичайного бізнесу. Якщо цього не станеться, Audi доведеться піти на більш екстремальні кроки, щоб підтримати свій бізнес в США.Ймовірність використання виробничих потужностей, які належать Volkswagen Group в Теннессі, є реальною. Крім того, немає швидкого та легкого рішення, крім як підвищення цін для збалансування власного бізнесу. Німецьке видання зазначило, що може використовувати виробничі потужності Scout, але це віддало вже через два роки. Крім того, Scout буде хотіти виробляти власні автомобілі і повільно збільшувати виробництво для забезпечення якості.Незалежно від вибору, майже всі потенційні варіанти вимагатимуть вищі ціни для клієнтів тут, у США. Звісно, багато з цих людей все ще можуть дозволити собі це підвищення, але це не сприятливо вплине на бренд у короткостроковій перспективі. Значно, Audi не є єдиним автовиробником, який стикається з цією ситуацією. Jaguar Land Rover вирішує цю математичну задачу і поки що приходить до того самого висновку.

