/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F6eb319f28f9110796bb10e65802d7e9b.jpg)
Перший японський автобус із повністю низькою підлогою виїхав на маршрут
Учора, 13 квітня, в Осаці відкрилася Всесвітня виставка Expo 2025, яка проходитиме до 13 жовтня. Для перевезення відвідувачів за маршрутом від залізничного вокзалу до місця проведення виставки закупили 29 новітніх електробусів Isuzu Erga EV. Це перший японський автобус з повністю низькою підлогою по всій довжині салону. Це стало можливим завдяки використанню задньої осі з мотор-колесами, кожен з яких видає 125 кВт пікової потужності та 480 Нм максимального крутного моменту.
Як живлення використовують літій-іонні батареї ємністю 245 кВт.год, розташовані як на даху, так і в кормі, під сидіннями. Запас ходу досягає 360 км (за постійної швидкості 30 км/год). Стандартна станція на 350В здатна зарядити акумулятори від 20 до 80% ємності за 3,2 години.
Isuzu Erga EV має довжину 10 545 мм, колісну базу 4990 мм і радіус розвороту 7,8 м. Машина розрахована на перевезення до 70 пасажирів, включаючи 19 місць для сидіння та двох маломобільних осіб на візках.
Немаловажно, що Isuzu Erga EV став також першим міським автобусом у Японії, оснащеним системами DSM та EDSS. Перша стежить за уважністю водія, а друга задіює екстрене гальмування у разі загрози аварії. Крім того, в оснащення входять система моніторингу сліпих зон, що оповіщає при небезпечній близькості вразливих учасників руху – пішоходів та велосипедистів. Зазначимо також, що електробус обладнаний телематичною системою PREISM, що дозволяє операторам завжди бути в курсі технічного стану машини та рівня заряду її батарей.

