Результати здивували: витрату пального гібридних авто перевірили в реальних умовах
Результати здивували: витрату пального гібридних авто перевірили в реальних умовах

Результати здивували: витрату пального гібридних авто перевірили в реальних умовах

Випробування гібридів показало, що деякі моделі в реальних умовах економічніші, ніж очікувалося. Утім, окремі гібриди споживають навіть більше пального, ніж бензинові аналоги.

Про тест гібридів на економічність розповіли на сайті Car Expert.

Випробування провела Австралійська автомобільна асоціація (ААА), яка регулярно перевіряє реальну витрату пального різних моделей. Для тесту обрали шість повноцінних та два "м’яких" гібриди.

Гібрид Toyota Highlander суттєво економічніший за бензиновий варіант
Фото: Toyota

Результати здивували. Одразу три гібриди в тесті виявилися економічнішими, ніж на папері. Зокрема, реальна витрата пального Toyota RAV4 Hybrid на 0,7 л/100 км менша за вказану в характеристиках. У Honda CR-V e:HEV та Suzuki Swift MHEV різниця склала 0,3 л/100 км, а в гібридної Toyota Corolla – 0,2 л. Гібрид Toyota Highlander підтвердив паспортні показники.

Назва моделіПаспортна витратаРеальна витратаРізницяРізниця з бензиновою моделлю
Haval Jolion5,0 л/100 км6,8 л/100 км36%—1,3 л/100 км
Honda CR-V e:HEV5,5 л/100 км5,2 л/100 км—6%—1,9 л/100 км
Subaru Forester6,7 л/100 км7,6 л/100 км13%0,2 л/100 км
Suzuki Swift4,0 л/100 км3,7 л/100 км—8%—1,1 л/100 км
Toyota Camry4,2 л/100 км4,6 л/100 км9%—2,2 л/100 км
Toyota Corolla4,2 л/100 км4 л/100 км—1%—2 л/100 км
Toyota Highlander5,6 л/100 км5,6 л/100 км0%—2,7 л/100 км
Toyota RAV44,8 л/100 км4,1 л/100 км—17%—2 л/100 км

Аутсайдером тесту виявився Haval Jolion Hybrid, який в реальних умовах витрачає на 1,8 л/100 км більше. У Subaru Forester MHEV паспортна витрата пального перевищена на 0,9 л/100 км, а в гібриді Toyota Camry – на 0,4 л.

Важливо З'явиться в Україні: MG показала суперника Toyota RAV4 із витратою 5,2 л на 100 км (фото)

Також експерти перевірили, на скільки гібриди економічніші за бензинові версії цих же моделей. Найкраще проявив себе кросовер Toyota Highlander Hybrid, який споживає на 2,7 л/100 км менше за бензиновий варіант.

Бензиновий Subaru Forester споживає менше пального, аніж гібрид
Фото: Subaru

А от гібрид Subaru Forester має більший "апетит" (на 0,2 л/10окм), аніж бензинова модель. Утім, тестували кросовер попереднього покоління, а новий Subaru Forester Hybrid значно економічніший.

Раніше Фокус писав, що електрифікований кросовер Dongfeng продемонстрував запас ходу понад 2200 км у реальних умовах.

Також ми писали про відроджене купе Honda Prelude, яке стало гібридом.

Джерело матеріала
loader