/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa4c71dd8929dc3a66ada54325fde9f97.jpg)
VW Tiguan SEL R-Line Turbo наближений до GTI на відстань одного кліткового сидіння
Нове покоління Tiguan вже на шляху до США і приносить не лише свіжий вигляд. VW надає своєму компактному кросоверу значний апгрейд, особливо в верхній комплектації. Флагманська обрізка, відома як Tiguan SEL R-Line Turbo 2026 року, отримує значний приріст продуктивності, завдяки переглянутій версії добре відомого турбованого двигуна VW. VW каже, що це надає Tiguan “більш спортивний характер”. Давайте поближче розглянемо, що за капотом і як це відрізняє цей Tiguan від інших.В першу чергу, двигун – це EA888, дуже гнучка платформа в портфелі групи VW. У Tiguan він представлений у вигляді 2,0-літрового турбованого чотирьохциліндрового двигуна, що робить 268 к.с. (199 кВт) і 258 фунт-футів (349 Нм). На самом ділі, цей показник буде досягнутий тільки на SEL R-Line Turbo, не в інших комплектаціях, які будуть доступні пізніше цього року.Для отримання цих додаткових 67 к.с. (49 кВт) та 51 фунт-фута (69 Нм) порівняно з базовою версією, VW провів декілька апгрейдів апаратної частини. Серед них – більший турбокомпресор, менший стислий співвідношення 10,5 до 1 та міцніша внутрішність. Точно так, VW серйозно ставиться до підтримки частин, включаючи в удосконалену версію двигуна міцніші поршні, шатуни та карбовану колінчастий вал. Так само, як базовий двигун, цей використовує високоінжекційну паливну помпу, здатну до 7 252 фунтів на квадратний дюйм (500 бар).Більше потужності, та ж сама трансмісіяСтандартно на SEL R-Line Turbo встановлено восьмиступінчасту автоматичну коробку передач і повний привід 4Motion. Ці деталі будуть важливі для тих, хто може вважати його бідним родичем Porsche Macan. Хоча обидва автомобілі безперечно мають спільні компоненти, включаючи EA888, коробка передач і системи повного приводу виявляються абсолютно різними.4Motion від VW націлений на передні колеса, в той час як система повного приводу Porsche націлена на задню колісну базу для більш динамічного керування. Більше того, Porsche використовує власну семиступінчасту коробку передач PDK для швидших перемикань. Попри все сказане, VW заслуговує певної вдячності за зміну однієї з найбільших проблем попередньої версії: відсутність вибору більш потужної версії.SEL R-Line Turbo також стандартно постачається з 20-дюймовими колесами та трьома новими кольорами, включаючи Avocado Green Pearl, Sandstone Uni та Monterey Blue Pearl.Додатково підтверджені деталіVolkswagen деякий час намагався привернути увагу до нового Tiguan. Наразі, у інших ринках він вже. Довжина цього автомобіля становить 4 684 мм (184,4 дюйма), ширина – 1 854 мм (73 дюйма), висота – 1 685 мм (66,3 дюйма), колісна база – 2 791 мм (109,9 дюйма). Зовнішність забезпечує те, що VW називає “сміливим і виразним стилем”.Він робить все можливе, щоб автомобіль виглядав (та принаймні у випадку SEL R-Line Turbo керуючий) більш спортивно, ніж раніше. Він отримав світлодіодні планки як у передній, так і у задній частині, а також оновлені фари та фари заднього світла.Салон також повинен бути драматично покращеним. SEL R-Line Turbo отримує вставку з натурального дерева, оббивку сидінь зі шкіри Varenna, останній інтерфейс VW, головний екран 15 дюймів та цифрову приладку 10,25 дюйма. Трьохзонний автоматичний клімат-контроль та бездротове мобільне підключення також зроблять Tiguan більш приємним для водіїв і пасажирів. Він навіть поставляється з 12-позиційним регулюванням, масажем, обігрівом і вентиляцією сидінь для передніх сидінь. Зовнішні задні сидіння також отримали вентиляцію.Наразі виробник не розкриває жодних додаткових деталей щодо цін та доступності. У міжчас, ми почнемо тестувати автомобіль наступного місяця, тому якщо у вас виникнуть питання про майбутній Tiguan, залишайте коментар нижче.

