/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fbca084f0fcc14caa0d463214bfedb757.jpg)
Як отримати відстрочку, якщо в Резерв+ не відображається інвалідність: алгоритм дій
У Міністерстві оборони пояснили, як діяти, якщо в застосунку Резерв+ не відображається інформація про інвалідність.
Відповідну інструкцію оприлюднила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, трансформацій та цифровізації Катерина Черногоренко.
Резерв+ не відображає дані про інвалідність: як діяти
– Вам встановили інвалідність, але система Резерв+ цього не фіксує? Зараз розкажемо, що потрібно зробити, аби відстрочка від зобов’язань зʼявилась у додатку. Є два варіанти дій – залежно від дати встановлення інвалідності, – зазначила Черногоренко у своєму дописі у Facebook.
Перший сценарій – інвалідність була встановлена до 1 січня 2025 року.
У цьому випадку слід подати заяву через Електронний кабінет особи з інвалідністю для первинної реєстрації в інформаційній системі Міністерства соціальної політики. До заяви потрібно додати скан-копію довідки про інвалідність. Після цього відомості автоматично потраплять до відповідних систем.
Можна також звернутися до органу соціального захисту населення (ОСЗН) за місцем проживання, пред’явити оригінал довідки та паспорт, і спеціалісти внесуть інформацію вручну.
Другий сценарій стосується випадків, коли інвалідність була визначена після 1 січня 2025 року. У такій ситуації потрібно перевірити, чи є записи в системі на Соціальному порталі soc.gov.ua — з урахуванням того, що оцінювання тепер проводить експертна команда замість МСЕК.
Якщо дані відсутні або містять помилки, необхідно звернутись до медичного закладу, у якому проводилося відповідне оцінювання. Коли інформація з’явиться в державних реєстрах, вона буде автоматично синхронізована із застосунком Резерв+.

