Безпілотні вантажівки Daimler Truck готуються до нового етапу випробувань
Безпілотні вантажівки Daimler Truck готуються до нового етапу випробувань

Безпілотні вантажівки Daimler Truck готуються до нового етапу випробувань

Компанія Daimler Truck North America розпочала постачання своїх новітніх флагманських тягачів до безпілотного тестового парку Torc Robotics, дочірньої компанії Daimler Truck. Ці вантажівки базуються на нещодавно представленому п’ятому поколінні Freightliner Cascadia. Готова до автономного водіння рівня SAE 4 платформа оснащена резервними функціями безпеки, такими як гальмування та рульове керування, та призначена для серійного виробництва.

Daimler Truck North America стала першою в галузі, що розробила масштабовану, незалежну від трансмісії резервну платформу автономного транспортного засобу.

Безпілотні вантажівки Daimler Truck готуються до нового етапу випробувань - Фото 1

На додаток до ключових функцій для покращення аеродинаміки та відповідно економічності, нова вантажівка пропонує розширені можливості для Detroit Assurance Suite of Safety Systems. Це абсолютно нова інтелектуальна система керування гальмуванням, а також двоступінчасті інтелектуальні світлодіодні фари. Нова версія магістральної вантажівки Freightliner також забезпечує більш ніж 35-відсоткове покращення паливної економічності з моменту першої появи моделі у 2007 році.

Безпілотні вантажівки Daimler Truck готуються до нового етапу випробувань - Фото 2

Крім існуючих тестових маршрутів у Нью-Мексико, Техасі та Аризоні, ці вантажівки також випробовуватимуться в автономному режимі на новій смузі в Техасі між Ларедо та Далласом, в основному на шосе I-35.

У 2024 році Torc успішно завершив випробувальні заїзди з можливістю керування водієм на багатосмуговій випробувальній трасі в Техасі. Як наступний крок Daimler Truck і Torc продовжать розробку автономних вантажівок для безпечного досягнення можливості керування водієм на дорогах загального користування.

Безпілотні вантажівки Daimler Truck готуються до нового етапу випробувань - Фото 3

Компанії Daimler Truck та Torc планують вийти на ринок США з автономними вантажівками рівня SAE 4 до 2027 року. І тут система автономного водіння перебирає все завдання динамічного водіння між двома вантажними хабами.

Автономні вантажівки можуть покращити бізнес-операції та впоратися зі зростаючими обсягами вантажів, особливо в період нестачі водіїв. Вони також мають потенціал для скорочення аварій, оскільки система ніколи не втомлюється.

Джерело матеріала
loader
loader