/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fee231b119cb5e253157b1acc105ad51d.jpg)
Цей універсал з повним приводом від Suzuki нагадує 911 Dakar на міських вулицях
Swift AllGrip FX не має значних розмірів, але не дозволяйте це обманути вас; цей міський хетчбек має трохи більше потенціалу для позашляховика, ніж ви можете очікувати. Завдяки опціональній системі повного приводу AllGrip, у ньому достатньо пригод для голландського імпортера створити спеціальну версію, призначену для поїздок поза шляхами, якщо це ваше захоплення.Забезпечуючи Swift можливість вирушити поза шляхомОднією з особливостей новинки є багажник Thule на даху, який може перевозити запасне колесо, снігові ланцюги та всю необхідну аптечку, коли ви невідворотньо переоціните можливості Swift у позашляхових умовах. Беручи до уваги крихітний багажник об’ємом 265 літрів, це оновлення — велике везіння.Докладніше: Крім цього, у AllGrip FX також є кілька інших змін у дизайні, зокрема світлодіодна панель Tralert, яка стильно вбудована в передню решітку радіатора, і дискретні обшивки колісних арок, оброблені чорним глянцем. Емблеми Suzuki та наклейки AllGrip відповідають чорним акцентам, тоді як задній бампер отримав захисну каучукову обрізку. Ще одним приємним додатком є всеосінні шини 196/55R16 на стандартних чорних легкосплавних дисках.У салоні Netherlands оббивали сидіння шкірою для більш преміального вигляду, додаючи гумові килимки для легшого прибирання. Крім того, є кульовий бокс та ящик для зберігання від компанії Dometic.Це не Джимні, але повинно бути достатньо для більшостіХоча автомобілі з повним приводом в Японії зустрічаються на кожному кроці, Swift є одним з найменших авто в Європі, що пропонує опцію повного приводу. Проте не заходьте занадто далеко, коли вирушаєте поза шляхом, оскільки, насправді, він ніколи не буде настільки добрим, як, скажімо, власна . Це не означає, що його система повного приводу не ефективна; навпаки, коли передні колеса проскальзують, система AllGrip вмикається, передаючи потужність на задні колеса через в’язкий зчіп. Swift AllGrip FX не має жодних оновлень підвіски, проте він трохи вище за базову модель на 32 мм (1,26 дюйма) завдяки налаштуванню AllGrip та трохи міцнішим шинам.Під капотом він має той самий 1,2-літровий атмосферний трициліндровий двигун, який працює разом із 12-вольтовою мікрогібридною системою, що видає 82 кінські сили та спарений з механічною коробкою передач замість опціональної CVT. Нічого складного, але це робить свою справу.Перетворення на Цукрове Ляльководно чи Ляльковий ШлагДля тих, кому здається, що кросовери та SUV стали трохи звичними, Swift AllGrip FX може здатися цікавою опцією, якщо ви зможете дістатися до такої моделі. Для справжніх пошуків пригоди варіанти обмежені: думайте про екзотики або Lamborghini Huracan Sterrato, і деякі підняті станції вроді Audi Allroad або Volvo Cross Country, тільки в 10-20 разів дешевше. Але, втім, щонайменше компанії, як Delta 4×4, існують, пропонуючи конверсії для поліпшення позашляхових можливостей практично будь-якого автомобіля. Докладніше: Чи надихне Swift AllGrip FX більше власників модифікувати свої власні автомобілі? Ми не можемо цього знати, але це все одно цікава концепція, навіть якщо трохи занадто нішева, щоб стати популярною. Може здатися, що Swift — малий автомобіль, але він занадто дорогий. У Нідерландах базова версія з переднім приводом коштує від €22 299 ($25 400), тоді як найбільш доступна версія з повним приводом обійдеться у €28 449 ($32 400) — і це до додавання будь-яких заводських опцій чи післяпродажних модифікацій. Ці оновлення, безумовно, підвищать вартість цього автомобіля ще більше, але деякі можуть знайти ціну обгрунтованою.

