/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F06a1178617c4a3d3400e72c58ec1f9c2.jpg)
Огляд електричного пікапа Riddara RD6: Як справляється перший позашляховик Geely на електриці?
Якщо ви читаєте це на Заході, ви, напевно, дивуєтеся назві Riddara. І це нормально, адже ви не один. Це “лайфстайл утиліті-бренд” Geely, який в Китаї маркується як Radar. Якщо ви думаєте, чому саме така назва, то ні, її не вибрав стажист, кидавши дроти у закриті очі. Компанію змушено було змінити назву через порушення авторських прав на деяких ринках.Наразі вже майже всі знають про автомобільного гіганта Geely. Окрім своїх власних брендів Geely Auto, Lynk & Co та Zeekr, в кермі має Polestar, Proton та Smart. Riddara/Radar – лише ще один підкреслим орнамент на її, досить великій, кепці.Зараз вже небагато хто не знає, що Китай очолює ринок електромобілів. І хоча в США ринок повних розмірів електричних пікапів можуть очолювати моделі, такі як , F-150 Lightning та Rivian R1T, навіть Toyota Hilux немає справжнього конкурента в меншому сегменті.RD6 – компактний пікап за американськими стандартами з розмірами 5,260 мм х 1900 х 1880. Але на Сході вважають його великим пікапом, а ринки Таїланду, Малайзії та Індонезії активно розкуповують подібні моделі. RD6 був з концепції розроблений як електромобіль, що означає, що компромісів в ньому менше, ніж можна було б чекати.Екстер’єр: Пікап для тих, хто не хоче вигукати про цеТі, хто любить великі, яскраві пікапи без вибачень, будуть розчаровані зовнішнім виглядом RD6. У нього 225 мм відстані від землі, і він виглядає трохи занизько для комфорту, але він уникає вигляду піднятого на стероїдах і ця трохи автомобільна постава відповідає його позиціонуванню на ринку. Більше про це пізніше.Але його м’які лінії спереду кричать “електромобіль” у такий спосіб, як це не роблять більшість пікапів, електричних чи інших. Верхня половина передньої частини носа вибрала традиційний вигляд без решітки, присвячений батареям, і використовує пластикову панель. Є підроблені вентиляційні отвори у нижній частині, тоді як капличоподібна капот показує весьма корисний фронтальний багажник об’ємом 70 літрів.Дзеркала заднього огляду, замість підключення до бічного скла, здається закріпленими на стрижнях. Бічний профіль не є абсолютно пласким, з використанням деяких елементів динамічного дизайну разом з опуклими арками. Це робить наш тестовий автомобіль трохи невиразним, але великий бічний профіль однозначно додає комфорту у керуванні.Загалом, Riddara RD6 справді не виокремляється в автопотоку. Він не йде по шляху величезних решіток радіатора та високих позицій, які ми бачимо на багатьох нових пікапах, що старанно створюють маскулінні вібрації. Навіть нова модель зуміла наслідувати враження від цього класу із багато більш вираженим off-road підходом.На завершення, задній борт вимірює 1,525 мм завдовжки, 1,450 мм завширшки і 540 мм у висоту. Він досить задовільний, але не містить деяких додаткових приємностей, наприклад, розеток, хоча краще обладнані моделі постачаються з можливістю V2L.Випуск кузова електричний, але окрім електронного замка відкривання, петля, сама дверка і механізм виглядають досить важкими і міцними, щоб переконати старомодних фанатів пікапов. Я згадую це, оскільки з деякими технодемонстраційними електрокарами, що виходять з Китаю, можливо, ви очікуєте якийсь надзвичайно складний електрично опускаються, газовані та м’яко зачиняються борт.Ручки дверей, замість того, щоб бути прикріпленими до бічного скла, здаються змонтованими на стрижнях. Бічний профіль не є абсолютно пласким, з використанням деяких елементів динамічного дизайну разом з опуклими арками. Це робить наш тестовий автомобіль трошки невиразним, але великий бічний профіль однозначно сприяє комфорту в керуванні.Загалом, Riddara RD6 на вулицях не виокремлюється. Він не йде в ногу зі шляхетними решітками та високими позиціями, які ми бачимо на багатьох нових пікапах, що прагнуть захопити маскулінні вібрації. Навіть нова модель вдало наслідує враження цього класу з більш орієнтованим на бездоріжжя.Завершуючи, задній кузов має розміри 1,525 мм завдовжки, 1,450 мм завширшки і 540 мм висотою. Це добре, але він пропонує не всі новітні речі, які ви хотіли б, такі як електричні розетки, хоча краще спецверсії комплектуються можливістю V2L.

