У МЗС Франції назвали "великоднє перемир'я" Путіна маркетинговим ходом для Трампа
У МЗС Франції назвали "великоднє перемир'я" Путіна маркетинговим ходом для Трампа

У МЗС Франції назвали "великоднє перемир'я" Путіна маркетинговим ходом для Трампа

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро в інтерв'ю FranceInfo у вівторок заявив, що оголошене правителем РФ Володимиром Путіним так зване "великоднє перемир'я" було маркетинговою операцією.Такі ді нібито направлені на те, аби завоювати довіру президента США Дональда Трампа. Про це повідомляє Politico.За словами очільника зовнішньополітичного відомства Франції, тимчасове "перемир'я", яке господар Кремля оголосив у суботу, і в порушенні якого Київ негайно і неодноразово звинувачував Москву, було лише для видимості."Великоднє перемир'я, яке він (Путін) оголосив дещо несподівано, було маркетинговою операцією, операцією приманки, спрямованою на те, щоб запобігти підвищенню нетерпіння і гніву президента Трампа" – заявив Барро.

Джерело матеріала
loader
loader