Genesis планує додати розкішний позашляховик до своєї лінійки SUV
Genesis планує додати розкішний позашляховик до своєї лінійки SUV

Genesis планує додати розкішний позашляховик до своєї лінійки SUV

Genesis натякає на створення грубого, висококласного позашляховика, інспірованого концепцією X Gran Equator.Модель можуть продавати поряд з надходящим флагманським позашляховиком Genesis GV90.Характеристики залишаються загадковими, але підтверджена можливість виробництва.Genesis X Gran Equator був одним із ключових моментів минулотижневої Нью-Йоркської автовиставки, і здається, що це була не просто дослідна розробка. Головний творчий директор і головний бренд-директор Genesis Люк Донкервольке натякнув на випуск серійної версії цього розкошевого позашляховика, який може конкурувати з Land Rover Defender, Lexus GX та Mercedes G-Class.Genesis має широкий асортимент кросоверів та позашляховиків, включаючи GV60, GV70, GV80 та GV80 Coupe, які незабаром доповнить . Додавання ще одного представника у верхньому сегменті може здатися надто ексцесивним, але компанія вважає, що місця достатньо.Під час розмови з австралійськими ЗМІ під час Нью-Йоркської автовиставки, Люк Донкервольке дав кілька натяків на майбутнє розширення їхнього лінійки позашляховиків. Як повідомляє , дизайнер-ветеран сказав:“X Gran Equator є потенційним новим додатком до лінійки, яка вже має велику кількість моделей кросоверів. За пару років ми додали до сімейства кросоверів. Ми показали минулого року, що готується ще один, флагманський , дуже скоро [GV90]. Тепер питання полягає в тому, як ми позиціонуємо Gran Equator у цій лінійці? Як ми можемо забезпечити, що не буде затримки або канібалізації між цими автомобілями? Я вважаю, що тут є місце для цього.”Genesis поки не розкрила характеристики платформи та силової установки концепції X Gran Equator, але її унікальні пропорції та грубі риси свідчать про те, що вона може бути набагато більш здатною для позашляхових поїздок у порівнянні з іншими моделями у лінійці.<p Звичайно, деякі елементи, такі як масивні 24-дюймові колеса, можуть бути зменшені для виробництва, але концепція дає нам уявлення про те, чого очікувати. Залежно від типу силової установки (, додатковий діапазон, гібрид або двигун внутрішнього згоряння), позашляховик може отримати більші вентиляційні випуски спереду, тоді як деякі унікальні особливості, такі як чотири люки, обертові сидіння та роздільний задній бампер, можуть бути передані до серійної версії.Люк Донкервольке підтвердив, що концепція технічно можлива: “Фактично Gran Equator був розроблений моєю командою за дуже короткий проміжок часу. Я завжди переконуюсь, що через участь моєї інженерної команди в проекті всі ці проекти є фізично можливими, що ми не повинні стикатися з жодними серйозними труднощами, якщо нам доведеться реалізувати, що, власне, зробило б проект несуттєвим. З технічної точки зору платформа працює, технічна сторона працює, зараз, очевидно, попит”.Головний творчий директор зазначив, що після презентації концепції вона отримала позитивну реакцію: “Усі дзвонили та питали, ‘Коли я зможу це отримати?’. Усі регіони були зацікавлені. Я вважаю, що це великий прогрес. Це підключається до емоцій від позашляховиків, повертаючись до можливості бездоріжжя, яка насправді робить ті позашляховики відвертими та автентичними”.Genesis поки не встановила цільову дату для виходу на ринок позашляховика, спрямованого на позашляхову їзду. Однак, оцінюючи час, який зазвичай потрібний їм для переходу від концепції до виробництва, ми не очікували бого рік 2027. Нехай і будуть слідувати прикладу Neolun та X Gran Equator у майбутньому.

Джерело матеріала
loader
loader