/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F1e38b25db7861d8eaf8309bab4cf607d.jpg)
Термінали та застосунки не працюють: в Україні стався масштабний збій
У суботу, 26 квітня, зранку українці зіткнулися з масштабним технічним збоєм — перестали працювати термінали.
Також спостерігаються проблеми з роботою «Дії» та «Нової Пошти».
Про це повідомила пресслужба КМДА, «Нової пошти» та «Дії».
Українці не можуть розрахуватися картками.
Також зафіксовані збої в роботі державного порталу «Дія» та сервісу «Нова пошта».
В КМДА зазначили, що через технічні збої в «Ощадбанку» пасажири київського метро тимчасово не можуть оплатити проїзд карткою.
Поки що можна скористатися іншими способами:.
Транспортною карткою.
QR-кодом із додатка «Київ Цифровий».
Паперовим QR-квитком.
Водночас в «Новій пошті» заявили, що сервіси тимчасово не працюють у зв’язку з технічними складнощами на стороні підрядника.
Представники компанії зазначають, що це не хакерська атака.
Повне відновлення роботи очікується близько 10:00.
В державному порталі «Дія» заявили, що тимчасовий збій у роботі стався через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних.
«Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами.
Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів.
Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою», — йдеться в повідомленні.
Водночас співзасновник Monobank Олег Гороховський заявив, що збій не зачепив банк.
«Нас наче не зачепило.
Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну та методичну допомогу.
Наче хакерська атака на один із великих дата-центрів.
Серверні потужності Монобанк зарезервовані тричі: Київ, Варшава, Amazon», — йдеться в повідомленні.
Згодом Гороховський зазначив, що інформацію про хакерську атаку не підтвердилася.

